Digitális kihívások és lehetőségek a divatiparban a divat marketingkommunikációs stratégiák és a fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők vizsgálata
Saved in:
| Main Authors: |
Egedi Gerda Szücs Dorka Csenge |
|---|---|
| Other Authors: | Mezőné Dr. Oravecz Titanilla Éva |
| Format: | Students’ Scientific Association paper |
| Kulcsszavak: | divat trendek fast fashion fenntarthatóság generációk influencer luxus márka marketing kommunikáció öltözködési szokások Social media vásárlási szokások |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57996 |
Similar Items
Influenszer marketing a divatiparban Magyarországon
: Kocsis Gerda
: Kocsis Gerda
Fenntartható divat és az influencerek szerepe a divatiparban
: Mezei Netti
: Mezei Netti
Gyermekmunka, munkaerő-kizsákmányolás és fenntarthatósági kihívások a globális divatiparban – A SHEIN példáján keresztül
: Ugrai Krisztina
: Ugrai Krisztina
A fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők elemzése
: Bende Boglárka
: Bende Boglárka
Válságkommunikáció a divatiparban
: Andor Zoltán
: Andor Zoltán
Fenntarthatóság a divatiparban A divatvállalatok fenntartható tevékenységének és az ezzel kapcsolatos fogyasztói vélemények vizsgálata
: Feke Brigitta
: Feke Brigitta
Társadalmi felelőségvállalás a divatiparban
: Szalóczi Adrienn
: Szalóczi Adrienn
Luxusmárkák marketingkommunikációja a divatiparban
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
A konszignációs raktárakban rejlő lehetőségek és kihívások
: Dvorcsák László
: Dvorcsák László
Hagyományos és digitális kihívások kereszttüzében Vállalkozói működés Magyarországon
: Csákné Filep Judit, et al.
Published: (2025)
: Csákné Filep Judit, et al.
Published: (2025)
Fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők a cukormentes üdítőitalok piacán
: Böszörményi Olivér János
: Böszörményi Olivér János
Az euró bevezetése Horvátországban, lehetőségek és kihívások
: Vérti-Szolga Martin
: Vérti-Szolga Martin
Fenntarthatósági trendek és felelős fogyasztói magatartás a divatiparban
: Czigléczki Zita Lídia
: Czigléczki Zita Lídia
Fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők az étrend-kiegészítők piacán
: Vladár Gitta
: Vladár Gitta
Elektronikus kereskedelem a magyar divatiparban
: Derecskey Krisztina
: Derecskey Krisztina
Fenntartható üzleti gyakorlatok a divatiparban
: Konczili Klaudia
: Konczili Klaudia
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása a divatiparban
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
Marketingstratégiák a magyar divatiparban – Aim’s
: Dávid Kitti
: Dávid Kitti
Kihívások és lehetőségek a magyar elektromos autók piacán
: Orbán Eszter
: Orbán Eszter
Állami fenntartású online állásközvetítő rendszerek - Lehetőségek és kihívások
: Kovács Tibor Rudolf
: Kovács Tibor Rudolf
Jogi és adózási kihívások a digitális nomádok számára
: Gemer Renáta
: Gemer Renáta
A vásárlási döntéshozatal befolyásolása a divatiparban
: Uttó Valentina
: Uttó Valentina
Corporate Social Responsibility (CSR) a divatiparban
: Dross Lídia
: Dross Lídia
Az influencer marketing hatékonysága a divatiparban
: Jurászik Dávid
: Jurászik Dávid
Térségfejlesztési lehetőségek és kihívások Tokaj-Nyíregyháza kiemelt turisztikai térségben
: Seregély Emese
: Seregély Emese
Az Európai Unió Keleti Partnerségi Programja, lehetőségek és kihívások
: Molnár Veronika
: Molnár Veronika
Fenntartható és felelős kis- és középvállalkozások a divatiparban
: Sutyor Noémi
: Sutyor Noémi
A dealership management szoftverek szerepe az autóiparban – kihívások és lehetőségek
: Dora Beáta
: Dora Beáta
A fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők az utazásokhoz kapcsolódó szálláshelyek választása során
: Rudas Tamás
: Rudas Tamás
Influencer marketing az Instagram-on, hatása a fogyasztói magatartásra a divatiparban
: Németh Renáta
: Németh Renáta
A divatiparban megvalósuló fenntartható fejlődés és a greenwashing
: Szabó Éva
: Szabó Éva
Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra a TikTokon a divatiparban
: Riha Roxána
: Riha Roxána
Kríziskommunikáció a divatiparban, a Balenciaga 2022-es botránya alapján
: Kocsis Borka Réka
: Kocsis Borka Réka
A hazai divatiparban szereplő kereskedők jelenlegi helyzete és lehetőségei
: Cinder Kristóf
: Cinder Kristóf
INNOVÁCIÓK ÉS KORSZERŰ TECHNOLÓGIÁK ALKALMAZÁSA A DIVATIPARBAN RFID és egyéb eladásösztönző megoldások a ZARA-nál.
: Pidem Barbara Bibiána
: Pidem Barbara Bibiána
Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban
: Szomszéd Réka
: Szomszéd Réka
Influencer marketing hatása különböző generációk fogyasztási szokásaira a divatiparban
: Milkovics Mercédesz
: Milkovics Mercédesz
SWOT-analízis a Büchl Hungaria Kft-nél. Kihívások és lehetőségek a hulladékgazdálkodási ágazatban.
: Mogyorósi Judit
: Mogyorósi Judit
Greenwashing a fast fashion világában, a fogyasztók tudatossága a divatiparban
: Tálas Petra Laura
: Tálas Petra Laura
Brand management a divatiparban - A divatmárkák nemzetközi viszonylatban való kommunikációja
: Kerek Kata
: Kerek Kata
Similar Items
-
Influenszer marketing a divatiparban Magyarországon
: Kocsis Gerda -
Fenntartható divat és az influencerek szerepe a divatiparban
: Mezei Netti -
Gyermekmunka, munkaerő-kizsákmányolás és fenntarthatósági kihívások a globális divatiparban – A SHEIN példáján keresztül
: Ugrai Krisztina -
A fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők elemzése
: Bende Boglárka -
Válságkommunikáció a divatiparban
: Andor Zoltán