A termékcsomagolás vizuális elemeinek hatása a vásárlói döntéshozatalra
Elmentve itt :
| Szerzők: |
Márton Karolina Ágnes Balogh Mercédesz Zsuzsanna |
|---|---|
| További közreműködők: | Harsányi Dávid Péter |
| Dokumentumtípus: | TDK dolgozat |
| Kulcsszavak: | csomagolás élelmiszer-kereskedelem fogyasztói magatartás marketing marketingkommunikáció |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58000 |
Hasonló tételek
Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra
: Solymoss Júlia
: Solymoss Júlia
A reklámok vizuális és auditív elemeinek szinkronitás-preferencia vizsgálata
: Fazekas Norbert
: Fazekas Norbert
Az influencermarketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Lenár Péter Ottó
: Lenár Péter Ottó
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Mógor Edina
: Mógor Edina
Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban
: Szomszéd Réka
: Szomszéd Réka
Travel influencerek és hatásuk a vásárlói döntéshozatalra
: Karcagi Kitti Stella
: Karcagi Kitti Stella
A vizuális és szöveges tartalom hatása az online vásárlási döntéshozatalra az étrend-kiegészítők piacán
: Valkony Márk
: Valkony Márk
Szénsavmentes üdítőitalok vásárlását ösztönző tevékenységek hatása a vásárlói döntéshozatalra a fiatal felnőtteknél
: Knausz Boglárka
: Knausz Boglárka
A közösségi médiában közzétett vizuális tartalmak hatása a turisztikai fogyasztói döntéshozatalra a 18-25 év közötti fiatalok körében
: Szakállas Boglárka
: Szakállas Boglárka
A vizuális elemek pszichológiai hatása a márkaidentitás kialakításában
: Tóth Abigél Tímea
: Tóth Abigél Tímea
Robotizált Folyamatautomatizálás Hatása az Üzleti Döntéshozatalra
: Hoffmann Tamás
: Hoffmann Tamás
Japán és Olaszország viselkedéstechnikai elemeinek vizsgálata
: Major Nikolett
: Major Nikolett
A vizuális e-kereskedelem. A mesterséges intelligencia alapú vizuális keresés és a kiterjesztett valóság használata az online vásárlások során.
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Lipták Henrietta
: Lipták Henrietta
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Földi Noémi
: Földi Noémi
Az influencer marketing hatása a vásárlási döntéshozatalra
: Csibi Katalin
: Csibi Katalin
Az influenszer marketing hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Zsiga Zsanett
: Zsiga Zsanett
A vizuális közösségi média hatása a fiatal nők testképére
: Józsa Flóra
: Józsa Flóra
A magyarországi barkácsáruházak Corporate Design elemeinek vizsgálata
: Kerék Viktória
: Kerék Viktória
Az influenszermarketing hatása az online vásárlási döntéshozatalra
: Márta Lilla
: Márta Lilla
Egyedi tőkepiaci portfólió kialakítása és elemeinek elemzése
: Lőrincz Dávid
: Lőrincz Dávid
Sugár Mozi külső környezeti elemeinek elemző bemutatása
: Balázs Márk
: Balázs Márk
Képes hirdetések vizuális és pszichológiai eszközei
: Fór Petra
: Fór Petra
Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz
: Kazsoki Fanni Éva
: Kazsoki Fanni Éva
Az online fogyasztói vélemények hatása a turisztikai döntéshozatalra
: Abelovsky Erik
: Abelovsky Erik
A vizuális megjelenés szerepe a digitális marketingben
: Fucskó Bence
: Fucskó Bence
Vizuális eszközök hasznossága a felsőoktatási intézmények kommunikációjában
: Budai János Kristóf
: Budai János Kristóf
Az RTL KLub arculati elemeinek bemutatása és elemzése
: Kádár-Gál Dóra
: Kádár-Gál Dóra
Egy tanácsadást szolgáltató vállalkozás cégfilozófiai elemeinek elemző bemutatása
: Faragó Barbara Linda
: Faragó Barbara Linda
A mesterséges intelligencia elfogultsága és annak hatása a döntéshozatalra
: Molnár Kitti
: Molnár Kitti
A szépségápolási termékek digitális marketingkommunikációjának hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Horváth Kitti
: Horváth Kitti
A szolgáltatás kiterjesztett elemeinek szerepe a Semmi Extra esetében
: Svedics Daniella
: Svedics Daniella
E-learninges audio-vizuális nyelvi hanganyagok felhasználása a pénzügyi-számviteli szaknyelvi programban
: Katona Zsuzsanna
Megjelent: (2016)
: Katona Zsuzsanna
Megjelent: (2016)
A vizuális megjelenés fejlesztése az Üvegneked Kft.-nél
: Csizmadia László
: Csizmadia László
A Magyar Állami Operaház koncepcióváltásáról - vizuális arculatelemek kommunikációja
: Orbán Nóra
: Orbán Nóra
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra a Gymbeam-ről
: Dózsa Zsombor Zoltán
: Dózsa Zsombor Zoltán
Az egészséges életmód egyes elemeinek vizsgálata egyetemi hallgatók körében
: Kollár Mónika
: Kollár Mónika
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra az étrendkiegészítők piacán
: Joó Dániel Máté
: Joó Dániel Máté
A BI eszközök alkalmazási lehetőségei és hatása a vállalati döntéshozatalra
: Borbély Bence Tibor
: Borbély Bence Tibor
VNMKFN, Dékány Anna, Marketing pszichológiai trükkök hatása a vásárlási döntéshozatalra
: Dékány Anna
: Dékány Anna
Hasonló tételek
-
Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra
: Solymoss Júlia -
A reklámok vizuális és auditív elemeinek szinkronitás-preferencia vizsgálata
: Fazekas Norbert -
Az influencermarketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Lenár Péter Ottó -
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Mógor Edina -
Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban
: Szomszéd Réka