A magyar fesztiválok helyzete a Covid-19 után
Elmentve itt :
| Szerző: | Csikós Dóra |
|---|---|
| További közreműködők: |
Kiss Ádám
Zelena Dr. habil András |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | fesztivál koronavírus-járvány (COVID-19) rendezvényszervezés turizmus Z generáció |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58011 |
Hasonló tételek
Franciaország turizmusgazdasága a Covid-19 előtt és után
: Horváth Dóra
: Horváth Dóra
A turisztikai trendek változása a COVID-19 világjárvány után
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
Az anyakönyvvezetők tapasztalatai a COVID-19 pandémia után stresszről, megküzdésről és ügyfélkommunikációról
: Pintér Hedvig Anna
: Pintér Hedvig Anna
A dunai hajózás és annak jövője a covid 19 után
: Nyakas Noémi
: Nyakas Noémi
Kína turizmusa a koronavírus (Covid-19) kirobbanása előtt és után
: Shen Si
: Shen Si
Nagykőrös kiemelkedő rendezvényeinek megrendezése, és megvalósítása a COVID-19 világjárvány után
: Illés Fanni
: Illés Fanni
MICE-turizmus a Covid-19 járvány előtt (2019) és után (2022)
: Mikula Adél
: Mikula Adél
A home office megítélése a munkavállalók körében a COVID-19 járvány után
: Kovács Patrícia
: Kovács Patrícia
Fesztiválok Magyarországon – Fesztiválgazdaságtan, COVID-19 típusú koronavírus okozta gazdasági válság hatása a fesztivál- és rendezvényiparra
: Kókai Gábor Lajos
: Kókai Gábor Lajos
Két fesztivál összehasonlító elemzése és várható alakulásuk a Covid-19 járvány után
: Beer Botond Boldizsár
: Beer Botond Boldizsár
Objektív elégedettségmérés belső CSR tevékenységek fényében a COVID-19 előtt és után
: Rubecz Anita Katalin
: Rubecz Anita Katalin
KKV szektor túlélési stratégiái a COVID-19 járvány alatt és után Magyarországon
: Vitorino - Esparteiro Marcell
: Vitorino - Esparteiro Marcell
Online kereskedelem a Covid után
: Valastyán Roland
: Valastyán Roland
A hibrid munkarendre való átállás hatása a Covid-19 után Tanulmány a termelékenységről, a munkavállalói motivációról és hatékonyságról
: Kajári Gábor
: Kajári Gábor
Kocsmák, pubok szerepe Budapest, mint turisztikai márka esetében a COVID-19 járvány után
: Kiss Patrícia
: Kiss Patrícia
A COVID-19 hatása a könnyűzenei fesztiválok szervezésére és az Y és Z generáció jövőbeli fesztivállátogatási hajlandóságára
: Száraz Anna
: Száraz Anna
Irodai munka vagy home office? Az otthoni munkavégzéssel kapcsolatos változások a COVID-19 után
: Pap Marcell
: Pap Marcell
COVID-19 helyzet hatása egy adott nagyvállalat mentorálási folyamatára
: Kiss Gyula
: Kiss Gyula
Új lehetőségek és kihívások a munkavégzés területén – online vs. offline a Covid-19 járvány után
: Kolosa Violetta Éva
: Kolosa Violetta Éva
Milyen intézkedések tették vonzóvá újra a hajós és buszos körutazásokat a Covid-19 járvány után?
: Scarpato-Kováts Kinga Veronika
: Scarpato-Kováts Kinga Veronika
Vásárlási szokások változása a Covid-19 világjárvány után az X és Z-generáció születettjei vonatkozásában
: Zsidákovits Fatime
: Zsidákovits Fatime
A COVID-19 által kikényszerített Home Office-ra való átállás vezetői kihívásai
: Csikós Levente Gábor
: Csikós Levente Gábor
COVID-19 positivism Has COVID-19 changed Hungarian
: Gosztonyi Márton
Megjelent: (2022)
: Gosztonyi Márton
Megjelent: (2022)
Fesztiválszervezők jövőbeli stratégiái a COVID-19 után a VeszprémFest és a Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Korom Szimonetta
: Korom Szimonetta
Az e-kereskedelem helyzetének értékelése a COVID-19 járvány után, a hazai internetes vásárlási szokások alapján
: Balog Patrik
: Balog Patrik
Digitalizáció hatásának összehasonlítása a magyarországi KKV-k és multinacionális cégek között a COVID-19 járvány után
: Nagy Dorina Petra
: Nagy Dorina Petra
A virtuális valóság jelen helyzete a marketingben, a COVID-19 hatásai
: Banna Marcell Rúfusz
: Banna Marcell Rúfusz
A Covid-19 járvány hatása a magyar szemüvegpiacra
: Trepák Szilvia
: Trepák Szilvia
Gasztronómiai fesztiválok Magyarországon
: Simon Nikolett
: Simon Nikolett
Fesztiválmarketing - Fesztiválok Magyarországon
: Jármy Dominik
: Jármy Dominik
Az Airbnb digitális marketing stratégiája és egy budapesti Airbnb apartman áttekintése Covid-19 előtt és után
: Zoltán Péter Balázs
: Zoltán Péter Balázs
A COVID-19 hatása a MOL-csoportra
: Juhász Dóra
: Juhász Dóra
A Kempinski Hotel Corvinus Budapest helyzete a COVID-19 járvány hatása alatt
: Drotár Vanessza
: Drotár Vanessza
A COVID-19 hatása a magyar vállalkozások finanszírozási szerekezetére
: Cseresznye Anita
: Cseresznye Anita
A magánszemélyek digitális bankolási szokásainak változása Magyarországon, a COVID-19 járvány kezdete előtt és után (2020.március-április)
: Soltész Martina
: Soltész Martina
A magánszemélyek digitális bankolási szokásainak változása Magyarországon, a COVID-19 járvány kezdete előtt és után (2020. március - április)
: Soltész Martina
: Soltész Martina
Hasonló tételek
-
Franciaország turizmusgazdasága a Covid-19 előtt és után
: Horváth Dóra -
A turisztikai trendek változása a COVID-19 világjárvány után
: Kovács Nikolett -
Az anyakönyvvezetők tapasztalatai a COVID-19 pandémia után stresszről, megküzdésről és ügyfélkommunikációról
: Pintér Hedvig Anna -
A dunai hajózás és annak jövője a covid 19 után
: Nyakas Noémi -
Kína turizmusa a koronavírus (Covid-19) kirobbanása előtt és után
: Shen Si