Az Alibaba Group marketing stratégiájának elemző bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bánfi Péter
További közreműködők: Katz György
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:B2B
e-kereskedelem
globalizáció
marketingstratégiák
vállalati marketing stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58015
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatomban az Alibaba Group szervezeti felépítését és marketing stratégiáit elemeztem. Kitértem az e-kereskedelem magyarországi helyzetére, amelyet kérdőíves kutatással le is mértem. Úgy vélem dióhéjban bemutattam a céget és az e-kereskedelem helyzetét, mind a hazai, mind a globáli színtéren. Szakdolgozatom írása nagy hatást gyakorolt fejlődésemre, és egy abszolút inspiráló élményként éltem meg. Kellemes olvasát kívánok szakdolgozatom olvasóinak!