A Formula 1 marketingkommunikációs eszközei – Milyen marketingfogások segítségével szárnyal a sport népszerűsége napjainkban?

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Csordás Nóra
Other Authors: Bíró Máté
Mezőné Dr. Oravecz Titanilla Éva
Format: Thesis
Kulcsszavak:Formula 1
influenszer
marketing
marketingkommunikáció
marketingkommunikációs eszközök
reklám
sport
szponzorálás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58021
Description
Abstract:Szakdolgozatomban a Formula 1 marketingkommunikációs eszközeit vizsgáltam a jelen és a jövő szempontjából is. Megvizsgáltam az eszközök jelenlegi előfordulását ebben a sportban, hogy hogyan, milyen gyakorisággal használja a Forma 1 azokat. Kutatásom során arra szerettem volna választ kapni, hogy milyen hatással bírnak a jelenlegi nézőkre ezek a marketingkommunikációs eszközök, amik nem mások, mint a szájreklám, a szponzoráció, a reklámok, az influenszerek, a Drive to Survive sorozat és a további autó- és motorsporttal kapcsolatos filmek, dokumentumfilmek és sorozatok. Ezt egyaránt megkérdeztem az aktív Formula 1 nézőktől, és azoktól is, akik nem követői a száguldó cirkusznak. Továbbá a kitöltőimet arról is megkérdeztem, hogy mit gondolnak, mivel lehetne még népszerűbbé tenni ezt a sportot a jövőben, hogy minél több nézőt bevonzzon és a követőtábora a jelenleginél is nagyobbra nőhessen.