Pszichológiai eszközök és fogyasztói döntéshozatal a digitális marketingben

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bozsányi Zsófia Lilla
Other Authors: Szabó Edit
Format: Project work
Kulcsszavak:digitális média
döntéshozatal
fogyasztói magatartás
online marketing
online reklám
vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58040

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg58040
005 20250923125505.0
008 250923suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bozsányi Zsófia Lilla 
245 1 0 |a Pszichológiai eszközök és fogyasztói döntéshozatal a digitális marketingben  |c Bozsányi Zsófia Lilla  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a A dolgozat a digitális marketingben alkalmazott pszichológiai eszközök és a fogyasztói döntéshozatal közötti kapcsolatot vizsgálja. A témaválasztást a digitális környezet mindennapi marketinghatásai és befolyásolásai inspirálták. A szakirodalmi háterre áttekinti a digitális marketing fejlődését, a fogyasztói döntéshozatal pszichológiai alapjait, valamint a kognitív, érzelmi és társadalmi befolyásoló tényezőket. A dolgozat primer kutatás keretében kérdőíves felmérést is használ, ami a pszichológiai eszközök fogyasztói megítélésének feltárására irányul. A kutatás arra irányult, hogy feltárja a pszichológiai módszerek alkalmazását és megértéséta digitális marketingben. 
695 |a digitális média 
695 |a döntéshozatal 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a online marketing 
695 |a online reklám 
695 |a vásárlói magatartás 
700 1 |a Szabó Edit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58040/1/Pszichol%C3%B3giai%20eszk%C3%B6z%C3%B6k%20%C3%A9s%20fogyaszt%C3%B3i%20d%C3%B6nt%C3%A9shozatal%20a%20digit%C3%A1lis%20marketingben.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58040/2/B%C3%ADr%C3%A1lat%20Bozs%C3%A1nyi%20Zs%C3%B3fia.pdf  |z Dokumentum-elérés