Nők a reklámokban A női testek ábrázolása a reklámiparban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Balogh Zsófi Zoé
További közreműködők: Boldog Dr. Dalma
Gránicz János Attila
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:femvertising
kommunikációs eszközök
marketingstratégiák
márkastratégiák
nők
reklám
reklámeszközök
reklámkampányok
sokszínűség
szépségideálok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58044

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58044
005 20250923125510.0
008 250923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Balogh Zsófi Zoé 
245 1 0 |a Nők a reklámokban  |b A női testek ábrázolása a reklámiparban  |c Balogh Zsófi Zoé  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az alábbi dolgozat a női testek ábrázolását elemzi a reklámiparban, különös tekintettel arra, hogyan jelent meg az idealizált és az átlagosnak tekintett női test a különböző webes időszakok reklámjaiban. A kutatás arra irányul, hogy megvizsgálja, mennyire tükrözik a reklámok a valóságos női testeket és a szépségideálokat, illetve, hogy a márkák mennyire következetesen és hitelesen képviselik a testpozitivitás és a sokszínűség értékeit. Öt ismert márka kampányai kerülnek elemzésre kvalitatív tartalomelemzéssel, mint a Victoria’s Secret, Calvin Klein, Dove, Fenty Beauty és SKIMS. A vizsgálat tárgyát képezik a reklámok vizuális és szöveges kommunikációja, a modellek testképe és megjelenése, a kampányok mögötti narratíva, üzenetek és a márkák bevétele. A szakdolgozat átfogóan bemutatja, hogyan alakítják a reklámok a női testekkel kapcsolatos társadalmi elvárásokat, és hogyan változott mindez a digitális korszakra való átmenet során a statikus webről. A kutatás hozzájárul a médiareprezentációval kapcsolatos diskurzusokhoz, különös tekintettel a testkép, szépségideál és diverzitás kérdésköreire. 
695 |a femvertising 
695 |a kommunikációs eszközök 
695 |a marketingstratégiák 
695 |a márkastratégiák 
695 |a nők 
695 |a reklám 
695 |a reklámeszközök 
695 |a reklámkampányok 
695 |a sokszínűség 
695 |a szépségideálok 
700 1 |a Boldog Dr. Dalma  |e ths 
700 1 |a Gránicz János Attila  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58044/1/Balogh%20Zs%C3%B3fi%20Zo%C3%A9%20-%20Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58044/2/Nyilatkozat%20%281%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58044/3/BaloghZSZ-biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58044/4/Balogh%20Zs%C3%B3fi%20Z%C3%B3%C3%A9%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9s%20sz%C3%B6veges.pdf  |z Dokumentum-elérés