Intergenerational Communication in the Influencer Economy How Beauty Influencers Connect Across Generations on TikTok and Instagram
Elmentve itt :
| Szerző: | Chalernphon Vilayvanh |
|---|---|
| További közreműködők: |
Furcsa Dr. Laura
Szaszkó Rita |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | communication generational influencer intergenerational Social media |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58045 |
Hasonló tételek
Influencer Marketing in the beauty and Lifestyle Industry on TikTok and Instagram
: Hamikus Renáta
: Hamikus Renáta
How did TikTok change the lives and communication of the digital agencies?
: Molnár Lilla Rebeka
: Molnár Lilla Rebeka
Shaping and communicating of corporate branding a case study of TikTok
: Zhang Mingcheng
: Zhang Mingcheng
The Application of Psychological Strategies in Brand Communication on TikTok in Hungary
: Óvári Flóra Veronika
: Óvári Flóra Veronika
Az influencer marketing lehetőségeinek bővülése a TikTok megjelenését követően
: Pribék Mihály
: Pribék Mihály
The influence of the digitalization of payments on the Chinese economy
: Püspök Bertalan
: Püspök Bertalan
The influence of Kols on the belief and purchasing decision in the Cosmetic field of Young Vietnamese Women in Generation Z through TikTok platform in Vietnam
: Nguyen Linh Chi
: Nguyen Linh Chi
The influence of the fast fashion market on the world and the economy
: Kolozsvári Kata
: Kolozsvári Kata
The Impact of TikTok on Business to Consumer Communication and its Long-Term Effects on Online Video Consumption
: Baranyi Kristóf
: Baranyi Kristóf
A study of the effectiveness of key opinion consumers (KOCs) in influencer marketing on TikTok shop for electronics brands in Vietnam
: Tran Le Hoang
: Tran Le Hoang
Problems of communication across cultures - idioms as the source of confusion
: Molnár Dorottya
Megjelent: (2009)
: Molnár Dorottya
Megjelent: (2009)
The online crisis communication of beauty brands
: Králik Jázmin Ilona
: Králik Jázmin Ilona
Facebook, Instagram, TikTok és az Influenszerek, mint újszerű marketingkommunikációs eszközök.
: Csöregi Ádám
: Csöregi Ádám
Post-War Economy - What Influenced Economic Growth The Example Of Germany VS. UK
: Derkach Nadiia
: Derkach Nadiia
TikTok az új Facebook
: Kővári Barbara
: Kővári Barbara
Effectiveness of Influencer Marketing on Instagram Micro and Macro Influencers’ Effect on Brand loyalty and Purchase Intentions
: Kalysbek Kyzy Aiganysh
: Kalysbek Kyzy Aiganysh
Overtourism in Europe Sustainablity of Overtourism and the influence of Peer-to-Peer Businesses and Sharing Economy
: Szabó Zsanett Annamária
: Szabó Zsanett Annamária
Videómarketing a közösségi oldalakon - A TikTok, a Facebook és az Instagram összevetésében
: Madar Fédra
: Madar Fédra
A TikTok, mint marketing eszköz
: Farkas Anna
: Farkas Anna
Impact of social media marketing on the TikTok platform
: Sipos Máté
: Sipos Máté
How Social Media Advertising Influences Consumer Purchase Decisions in a Digital Beauty Shopping Environment the case of Xiaohongshu
: Jin Yipei
: Jin Yipei
The influence of advertisement on women’s self-esteem and role in Europe - How does the marketing communication of adidas impact targeted women's self-esteem?
: Bognár Korinna
: Bognár Korinna
TikTok, mint marketingcsatorna előnyök és lehetőségek
: Farkas Norina
: Farkas Norina
A TikTok térnyerése az online marketingben
: Steigervald Róbert
: Steigervald Róbert
Virtual Economies Factors Influencing In-Game Purchases and Players Commitment in Genshin Impact
: Nguyen Thi Xuan Hong
: Nguyen Thi Xuan Hong
Dynamics of the development of world economy,shifts in economic and political power and influence with case study on the EU-Azerbaijan relationship (1991-2018)
: Isgandarov Mikayil
: Isgandarov Mikayil
TikTok’s Algorithm and It’s Effect on Nostalgia Music Trends
: Huseynova Aziza
: Huseynova Aziza
The development of India following its economic liberalization and the ongoing expansion's influence and setbacks on the economy and social welfare
: Barta Bence
Megjelent: (2013)
: Barta Bence
Megjelent: (2013)
Social media psychology and its influence on Instagram users' travel inspiration
: Kovach Olga
: Kovach Olga
A Kärcher Magyarország marketingtevékenysége TikTok-on, a „Karchermagyarorszag”
: Tuza Zsombor
: Tuza Zsombor
TikTok trendek és hatásuk a fogyasztói magatartásra
: Oláh Renáta
: Oláh Renáta
Influence of the aging generation on Hungarian thermal tourism in the last decade
: Kalmár Sára Ágnes
: Kalmár Sára Ágnes
Influencer marketing egy influencer szermszögéből
: Pálinkás Szilvia Klaudia
: Pálinkás Szilvia Klaudia
Media Literacy and TikTok Navigating Misinformation Among Gen Z
: Munkh-Uya Badamkhand
: Munkh-Uya Badamkhand
An Evaluation on How Consumer Behaviour is Influenced by Social Media
: Lee Songyi
: Lee Songyi
The Influence of Employer Branding on Generation Y and Z and Its Importance in Hungary
: Óvári Viktor Olivér
: Óvári Viktor Olivér
A TikTok hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Magyari Krisztina
: Magyari Krisztina
A TikTok hatása a Z generáció mentális egészségére
: Várhegyi Dorina Adrienn
: Várhegyi Dorina Adrienn
A TikTok influencerek hatása a fogyasztók utazási döntéseire
: Borsodi Zsófia Réka
: Borsodi Zsófia Réka
For You (?) A TikTok térhódításának hatása a magyarországi influencerkmarketingre
: Kurucz Milán
: Kurucz Milán
Hasonló tételek
-
Influencer Marketing in the beauty and Lifestyle Industry on TikTok and Instagram
: Hamikus Renáta -
How did TikTok change the lives and communication of the digital agencies?
: Molnár Lilla Rebeka -
Shaping and communicating of corporate branding a case study of TikTok
: Zhang Mingcheng -
The Application of Psychological Strategies in Brand Communication on TikTok in Hungary
: Óvári Flóra Veronika -
Az influencer marketing lehetőségeinek bővülése a TikTok megjelenését követően
: Pribék Mihály