Marketingkommunikáció a kulturális szektorban, és a színházak működésében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csányi Boglárka
További közreműködők: Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:7P modell
kulturális szektor
kultúra
marketingkommunikáció
nonbusiness marketing
SWOT-elemzés
színházak
szolgáltatásmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58048
Leíró adatok
Kivonat:A záródolgozat célja a marketingkommunikáció szerepének vizsgálata a kulturális szektorban, és a színházak működésében.A dolgozat bemutatja a nonbusiness szektort, nonbusiness marketinget és a kultúramarketinget. A színházak marektingtevékenysége a 7P modell alkalmazásával került elemzésre. Egy S.W.O.T. elemzés keretében bemutatásra kerültek a Csiky Gergely színház legfontosabb jellemzői, a kvantitatív kutatásban pedig felmérte a kapcsolatát a Somogy vármegyei lakosokkal.Az eredmények alapján megállapítható, hogy a tudatos és átgondolt marketingkommunikáció jelentős mértékben hozzájárul a kulturális intézmények eredményességéhez és fennmaradásához.