Marketingkommunikáció a kulturális szektorban, és a színházak működésében

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Csányi Boglárka
Other Authors: Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Format: Project work
Kulcsszavak:7P modell
kulturális szektor
kultúra
marketingkommunikáció
nonbusiness marketing
SWOT-elemzés
színházak
szolgáltatásmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58048

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg58048
005 20250923125513.0
008 250923suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Csányi Boglárka 
245 1 0 |a Marketingkommunikáció a kulturális szektorban, és a színházak működésében  |c Csányi Boglárka  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a A záródolgozat célja a marketingkommunikáció szerepének vizsgálata a kulturális szektorban, és a színházak működésében.A dolgozat bemutatja a nonbusiness szektort, nonbusiness marketinget és a kultúramarketinget. A színházak marektingtevékenysége a 7P modell alkalmazásával került elemzésre. Egy S.W.O.T. elemzés keretében bemutatásra kerültek a Csiky Gergely színház legfontosabb jellemzői, a kvantitatív kutatásban pedig felmérte a kapcsolatát a Somogy vármegyei lakosokkal.Az eredmények alapján megállapítható, hogy a tudatos és átgondolt marketingkommunikáció jelentős mértékben hozzájárul a kulturális intézmények eredményességéhez és fennmaradásához. 
695 |a 7P modell 
695 |a kulturális szektor 
695 |a kultúra 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a nonbusiness marketing 
695 |a SWOT-elemzés 
695 |a színházak 
695 |a szolgáltatásmarketing 
700 1 |a Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58048/1/Cs%C3%A1nyi%20Bogl%C3%A1rka-z%C3%A1r%C3%B3dolgozat%20%28pdf.%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58048/2/Cs%C3%A1nyi%20Bogl%C3%A1rka_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf  |z Dokumentum-elérés