A diákkedvezmények szerepe és reklámozása Magyarországon a Diverzum és partnerei példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Baranyák Tamás
További közreműködők: Böröndy Kristóf
Mezőné Dr. Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Diákkedvezmények
kedvezmények
Magyarország
marketingkommunikáció
márka
márkaépítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58056

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58056
005 20250923125524.0
008 250923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Baranyák Tamás 
245 1 2 |a A diákkedvezmények szerepe és reklámozása Magyarországon a Diverzum és partnerei példáján keresztül  |c Baranyák Tamás  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A gazdasági nehézségek, az infláció és az emelkedő megélhetési költségek időszakában a fiatalok, különösen a diákok, kiemelten sérülékeny társadalmi csoportot képeznek. Magyarországon a recesszió hatásai a mindennapi élet számos területén érzékelhetők: a lakhatás, az élelmiszerek, a közlekedés, valamint az alapvető szolgáltatások és termékek árai jelentősen megemelkedtek. A fiatalok többsége részmunkaidős állásban dolgozik, ezzel is plusz nyomást helyezve magukra az egyetem mellett, de sokan szülői támogatásból vagy ösztöndíjakból fedezik kiadásaikat, így számukra minden megspórolt forint kiemelten nagy szereppel bír. Ebben a helyzetben a diákkedvezmények nem csupán kényelmi vagy vonzó marketingeszközök, hanem valódi segítséget jelentő, szociális és gazdasági szempontból is kulcsfontosságú támogatások.Magyarországra egyediként és elsőként berobbanva a Diverzum, mint diákkedvezményes platform még gyerekcipőben jár, ám már most sok mindent sikerült elintézniük a diákok jobb életminőségéért.A diákkedvezmények szerepe a mai magyar gazdasági környezetben nem csupán praktikus, hanem stratégiai jelentőségű. Segítenek enyhíteni a fiatalokat érintő anyagi nyomást, miközben hosszú távú kapcsolatokat építenek ki a jövő fogyasztóival – mindezt egy olyan időszakban, amikor a társadalmi kohézió és a gazdasági rugalmasság különösen nagy értéket képvisel.Amellett, hogy elmondható az, hogy a Diverzum alapítói egy nemes cél érdekében, szinte átvállalták a diákoktól azt, hogy meggyőzzék a márkákat arról hogy őket igenis érdemes támogatni, még hosszú és rögös út áll előttük a nagyobb siker és népszerűség eléréséig. 
695 |a Diákkedvezmények 
695 |a kedvezmények 
695 |a Magyarország 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a márka 
695 |a márkaépítés 
700 1 |a Böröndy Kristóf  |e ths 
700 1 |a Mezőné Dr. Oravecz Titanilla Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58056/1/A%20di%C3%A1kkedvezm%C3%A9nyek%20szerepe%20%C3%A9s%20rekl%C3%A1moz%C3%A1sa%20Magyarorsz%C3%A1gon%20a%20Diverzum%20%C3%A9s%20partnerei%20p%C3%A9ld%C3%A1j%C3%A1n%20kereszt%C3%BCl.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58056/2/szakdolgozat-kulso-biraloi-biralat-baranyak-tamas-2025.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58056/3/Barany%C3%A1k%20Tam%C3%A1s_b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés