A diákkedvezmények szerepe és reklámozása Magyarországon a Diverzum és partnerei példáján keresztül
Elmentve itt :
| Szerző: | Baranyák Tamás |
|---|---|
| További közreműködők: |
Böröndy Kristóf
Mezőné Dr. Oravecz Titanilla Éva |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Diákkedvezmények kedvezmények Magyarország marketingkommunikáció márka márkaépítés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58056 |
Hasonló tételek
Az egészséges termékek marketing reklámozása egy vállalat bemutatásán keresztül
: Gyarmathy Péter
: Gyarmathy Péter
Divatmárka piaci bevezetése - Egy divatmárka létrehozása, annak népszerűsítése és reklámozása-
: Varga Dóra
: Varga Dóra
A Zalay-Sped Kft. partnerei szezonalitásának vizsgálata szállítmányozási szempontból
: Szalay Bence
: Szalay Bence
Customer Collaboration Management - A Danone Kft. és kereskedelmi partnerei közt megvalósuló együttműködés vizsgálata
: Apró Annamária
: Apró Annamária
Munkaerő toborzási kiválasztási folyamatok a Pannontej Zrt. példáján keresztül
: Baranyák Eszter
: Baranyák Eszter
A Barbenheimer mozgalom szerepe a Barbie és Oppenheimer filmek marketingkampányának sikerében
: Baranyák Tamás
: Baranyák Tamás
A Spotify térnyerése a freemium üzleti modell és a Spotify Wrapped közösségi média kampány segítségével
: Baranyák Tamás
: Baranyák Tamás
Autópiaci trendek Magyarországon és az Európai Unióban a Citroën példáján keresztül
: Sóstói Tamás
: Sóstói Tamás
Az online vásárlás helyzete 2022-ben
: Baranyák Tamás
: Baranyák Tamás
Kastélyok hasznosítása Magyarországon a Károlyi-kastélyok példáján keresztül
: Ludwig Edina
: Ludwig Edina
A gyógyturizmus helyzete és lehetőségei Magyarországon, Budapest példáján keresztül bemutatva
: Baráth Beatrix
: Baráth Beatrix
A borturizmus trendjei Magyarországon - Tokaji és Villányi borrégió példáján keresztül
: Molnár Tibor Boldizsár
: Molnár Tibor Boldizsár
A bankszolgáltatások fejlődése Magyarországon, a Szigetvári Takarékszövetkezet példáján keresztül
: Makarész Péter
: Makarész Péter
A szövegírás szerepe és elemzése a Langmár Kommunikáció példáján keresztül
: Szabó Fanni
: Szabó Fanni
Német vállalatok Magyarországon a magyarországi Bosch csoport példáján keresztül
: Németh Anett
: Németh Anett
Elektromos gépjárművek értékesítése Magyarországon a Nissan LEAF példáján keresztül
: Kiss Noémi
: Kiss Noémi
Világversenyek rendezése Magyarországon a 2019-es Európai Maccabi Játékok példáján keresztül
: Szűcs Ádám
: Szűcs Ádám
Készletgazdálkodás és anyagbeszerzés – gödöllői főzőkonyha példáján keresztül
: Tamás Edina
: Tamás Edina
Kis- és középvállalkozások helyzetének bemutatása Magyarországon egy kiskereskedelmi vállalkozás példáján keresztül
: Hullár Bernadett
: Hullár Bernadett
Sportrendezvények szerepe a turizmusban a Budapest Sportiroda példáján keresztül
: Balogh Szilvia
: Balogh Szilvia
A karácsonyi vásárok szerepe a turizmusban, Budapest és Bécs példáján keresztül
: Scharnitzky Lilla Eszter
: Scharnitzky Lilla Eszter
A háziorvosi rendszer finanszírozása Magyarországon, egy háziorvosi praxis példáján keresztül
: Major Ádám
: Major Ádám
Diákszervezetek szerepe a nemzetköziesedésben az AIESEC Magyarország példáján keresztül
: Ecsedi Orsolya
: Ecsedi Orsolya
A controlling szerepe, helye egy nagyvállalati rendszer példáján keresztül
: Bakai-Bartók Renáta
: Bakai-Bartók Renáta
Az ökoturizmus szerepe Magyarországon - az ökofalvak vizsgálatán keresztül
: Prokopics Sarolta
: Prokopics Sarolta
A könnyűzenei fesztiválok kultúraközvetítő szerepe a Sziget és a VOLT példáján keresztül
: Parapatics Panna
: Parapatics Panna
A hivatásturizmus helyzete Magyarországon és annak bemutatása a Mamaison Hotel Andrássy**** példáján keresztül
: Kis Angéla Dalma
: Kis Angéla Dalma
A kisvállalkozások társadalmi és gazdasági helyzete Magyarországon a Pannon-Nest Bt. példáján keresztül
: Molnár Attila
: Molnár Attila
A szponzoráció szerepe a fesztiválszervezésben a Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Kovács Debóra
: Kovács Debóra
A sharing economy helyzetének bemutatása Magyarországon a MOL Limo példáján keresztül
: Kovács Marcell
: Kovács Marcell
A cafetéria rendszer szerepe, sajátosságai és változásai a MOL Nyrt. példáján keresztül
: Gurúz Annamária
: Gurúz Annamária
Az élménymarketing szerepe és hatása a vendégélményre a Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Danícková Tímea
: Danícková Tímea
Szakképzés szerepe az integrációban – Egyházi fenntartású iskola példáján keresztül
: Séder Krisztián
Megjelent: (2016)
: Séder Krisztián
Megjelent: (2016)
Külföldi munkavállalók szerepe egy üzleti szolgáltató központ példáján keresztül
: Kelemen Flóra
: Kelemen Flóra
Az animáció szerepe a szállodaiparban a Floresta Hotel példáján keresztül
: Gálffy Boglárka
: Gálffy Boglárka
A PR szerepe az oktatásmarketingben a rákoskeresztúri Logiscool példáján keresztül
: Oldal Milán Attila
: Oldal Milán Attila
Az üzleti turizmus jelentősége Magyarországon a Continental Hotel Budapest**** példáján keresztül
: Gerzsenyi Beatrix
: Gerzsenyi Beatrix
Extraktív és inkluzív intézmények szerepe a társadalmak fejlődésében néhány ország példáján keresztül
: Bozsoki Márton Ágost
: Bozsoki Márton Ágost
Szlovák-magyar határmenti kapcsolatok Nógrád megye és szlovák partnerei együttműködésének tapasztalatai
: Telek Zsuzsanna
: Telek Zsuzsanna
A családi vállalkozások jellemzői és a generációváltás Magyarországon egy kisméretű családi vállalkozás példáján keresztül
: Bató Hanna
: Bató Hanna
Hasonló tételek
-
Az egészséges termékek marketing reklámozása egy vállalat bemutatásán keresztül
: Gyarmathy Péter -
Divatmárka piaci bevezetése - Egy divatmárka létrehozása, annak népszerűsítése és reklámozása-
: Varga Dóra -
A Zalay-Sped Kft. partnerei szezonalitásának vizsgálata szállítmányozási szempontból
: Szalay Bence -
Customer Collaboration Management - A Danone Kft. és kereskedelmi partnerei közt megvalósuló együttműködés vizsgálata
: Apró Annamária -
Munkaerő toborzási kiválasztási folyamatok a Pannontej Zrt. példáján keresztül
: Baranyák Eszter