Tokyo Disneyland a mesebirodalom hódítása Japánban - marketinges szemmel

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Birkás Beatrix
További közreműködők: Sato Dr. Noriko
Székács Dr. Anna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
Disney
japán fogyasztók
márkázás
Tokió Disneyland
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58065

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58065
005 20250923125532.0
008 250923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Birkás Beatrix 
245 1 0 |a Tokyo Disneyland  |b a mesebirodalom hódítása Japánban - marketinges szemmel  |c Birkás Beatrix  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozat célja a Tokyo Disneyland és DisneySea sikerének vizsgálata a japán piacon, különös tekintettel a lokalizációs stratégiákra, a fogyasztói magatartásra és a különböző generációk eltérő attitűdjeire. A kutatás során feltárt eredmények alapján egyértelművé vált, hogy a Disney márka japán adaptációjának kulcsa a kulturális értékek mélyreható integrációjában, a vendégélmény személyre szabásában és a fogyasztók érzelmi kötődésének erősítésében rejlik. A park nem csupán alkalmazta, hanem továbbfejlesztette a Disney eredeti koncepcióját, létrehozva egy olyan helyszínt, amely egyszerre globális és autentikusan japán. A japán vendégszeretet, az omotenashi elve, központi szerepet játszik a látogatói élmény formálásában, hozzájárulva a magas szintű lojalitáshoz és az ismételt látogatásokhoz. A primer kutatás keretében feltárt generációs különbségek rámutattak, hogy míg a fiatalabbak aktív élménykeresésük során vonzódnak a park modern és dinamikus kínálatához, az idősebb korosztály számára a nosztalgia, a családi kapcsolatok és a közös élmények válnak a látogatás fő motivációivá. A dolgozat eredményei alátámasztják, hogy a Tokyo Disneyland és DisneySea több mint szórakoztató létesítmények: olyan kulturális jelenségek, amelyek mélyen beágyazódtak a japán társadalomba, és amelyek jelentős hatást gyakorolnak a helyi fogyasztói szokásokra és identitásformálásra egyaránt. 
695 |a 7P modell 
695 |a Disney 
695 |a japán fogyasztók 
695 |a márkázás 
695 |a Tokió Disneyland 
700 1 |a Sato Dr. Noriko  |e ths 
700 1 |a Székács Dr. Anna  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58065/1/Birk%C3%A1s%20Beatrix_E3OJS0_Tokyo%20Disneyland.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58065/2/Birk%C3%A1s%20Beatrix%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20Sato%20Noriko.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58065/3/2025%20Birk%C3%A1s%20Beatrix%20bels%C5%91%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20Sz%C3%A9k%C3%A1cs.pdf  |z Dokumentum-elérés