A Lájkok mögött Influencerek és a fiatal generáció vásárlói döntéseinek vizsgálata
Elmentve itt :
| Szerző: | Bán Szilvia |
|---|---|
| További közreműködők: |
Császár Zsombor
Kovács Dr. Ildikó |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | befolyásolás döntéshozatal fiatalok fogyasztói magatartás influencer közösségi média reklámpszichológia vásárlói magatartás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58075 |
Hasonló tételek
A neuroértékesítés mögött A vásárlói döntést befolyásoló tényezők
: Kovács Eszter
: Kovács Eszter
Adóparadicsomok-és ami mögötte van
: Nagy Ádám Tamás
: Nagy Ádám Tamás
Kriptovaluták és a mögötte álló technológia
: Herczku Éva Melinda
: Herczku Éva Melinda
A 2008-as hitelválság - és ami mögötte van
: Vancsek Tibor
: Vancsek Tibor
A bankkártya üzletág és ami mögötte van
: Debreczeni Ildikó
: Debreczeni Ildikó
A család funkciója az iskolai teljesítmény mögött
: Nagy Marianna
: Nagy Marianna
A BitCoin és a rendszer, amely mögötte áll
: Nagy Péter
: Nagy Péter
A lean és ami mögötte van a Magyar Telekomban
: Pénzváltó Krisztina
: Pénzváltó Krisztina
A hírnév és ami mögötte van A CSR, mint a pozitív hírnévépítés egyik lehetséges eszköze
: Pataky Ágnes
: Pataky Ágnes
Az Apple-kultusz és ami mögötte van az iPhone fogyasztói megítélése
: Figusch Bianka
Megjelent: (2013)
: Figusch Bianka
Megjelent: (2013)
Vásárolok, tehát vagyok - Az impulzusvásárlás, és ami mögötte van
: Szili Nikolett
: Szili Nikolett
A csomagolás-kiszervezés mögött meghúzódó döntések vizsgálata egy cég példáján keresztül
: Herczku Zoltán
: Herczku Zoltán
A csomagolás-kiszervezés mögött meghúzódó döntések vizsgálata egy cég példáján keresztül
: Herczku Zoltán
: Herczku Zoltán
A bizalom megnyilvánulása a gazdasági érdek és a pénz mögött
: Csont Balázs
: Csont Balázs
A pénzmosás és ami mögötte van – fókuszban a hazai trendek
: Kovács Roland
: Kovács Roland
Színház a függöny mögött - Budapesti színházi gazdaságtan, PR és marketing
: Kiss Petra Lilla
: Kiss Petra Lilla
Brand váltás és ami mögötte van a Tungsram Group-nál
: Vas Réka Bianka
: Vas Réka Bianka
A hazai vállalkozások CSR tevékenysége mögött meghúzódó főbb motivációs tényezők
: Hajdú Gabriella
: Hajdú Gabriella
Mosoly a Front Office pult mögött, avagy egy recepciós mindennapjai
: Takács Stefánia Mária
: Takács Stefánia Mária
Startup vállalkozások bemutatása és az innováció mögött rejlő üzleti modell fontossága
: Békési Dániel
: Békési Dániel
A fenntarthatóság és tudatosság a magyarok mindennapi fogyasztási és vásárlási döntései mögött
: Magyarfi Krisztina
: Magyarfi Krisztina
„Ide nekem az oroszlánt is!” A Z generáció motivációja és elvárásai az erősnek érzékelt munkaerőpiaci alkupozíció mögött
: Fehér Tibor
: Fehér Tibor
Sikeres énmárka létrehozása és fenntartása a Youtube-on - Minden, ami a youtuberkedés mögött van
: Csecse Attila
: Csecse Attila
A kriptovaluták mögött szerveződő közösségek viselkedését és a pénzügyi digitalizáció jövőjét befolyásoló társadalmi tényezők vizsgálata
: Nagy Dömötör
: Nagy Dömötör
A valóságshow-k bemutatása és kiskorúakra való hatása. A "valóság" és ami mögötte van
: Farkas Adrienn
: Farkas Adrienn
A minőségmenedzsment és ami mögötte van, egy auditra való felkészülés – Creaton South-East Europe Kft
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Influencerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bóta Áron
: Bóta Áron
Tervezés és forecasting és ami mögötte van, azaz a terv készítés szerepe a vállalati controlling gyakorlatban
: Fikner-Vass Ágnes
: Fikner-Vass Ágnes
Tervezés és forecasting és ami mögötte van, azaz a terv készítés szerepe a vállalati controlling gyakorlatban
: Fikner-Vass Ágnes
: Fikner-Vass Ágnes
Kihívások és lehetséges válaszok a kulisszák mögött, avagy a színházak sajátos stratégiai és operatív controlling megoldásai
: Németh Krisztina, et al.
Megjelent: (2023)
: Németh Krisztina, et al.
Megjelent: (2023)
A fenntartható fogyasztás lehetőségei, illetve a mögötte lévő okok, motivációk - Avagy a fenntarthatóság csak egy újabb divatjelenség?
: Pleszkáts Annamária
: Pleszkáts Annamária
Travel influencerek és hatásuk a vásárlói döntéshozatalra
: Karcagi Kitti Stella
: Karcagi Kitti Stella
MikulásGyár Európa legismertebb és szervezett karitatív segély akciójának CSR vonala bemutatással, leírással, elemzéssel, értékeléssel.
: Bán Szilvia
: Bán Szilvia
A nők vásárlási döntéseinek vizsgálata a szépségápolási termékekkel kapcsolatban
: Szabadszállási Regina
: Szabadszállási Regina
A dashboard jelentősége a vállalat döntéseinek meghozatalánál
: Kiss Richárd Gergely
: Kiss Richárd Gergely
Önértékelési problémák kialakulása a fiatal nőknél az influencerek hatására
: Zsom Anna
: Zsom Anna
Az influencerek befolyásoló hatása a fiatal nők vásárlási döntéshozatalára
: Klich-Lázár Anna
: Klich-Lázár Anna
A közösségi média és az influencerek hatása a vásárlói döntésre
: Murányi Krisztina
: Murányi Krisztina
A válságok színfalai mögött - 2007-2009. évi és a koronavírus járvány által kiváltott válság néhány kérdése a viselkedési közgazdaságtan szemszögéből - azonosságok és különbségek
: Kelemen Flóra Mária
: Kelemen Flóra Mária
Két vendéglátó egység koronavírus alatti döntéseinek az összehasonlítása
: Nagy Benedek
: Nagy Benedek
Hasonló tételek
-
A neuroértékesítés mögött A vásárlói döntést befolyásoló tényezők
: Kovács Eszter -
Adóparadicsomok-és ami mögötte van
: Nagy Ádám Tamás -
Kriptovaluták és a mögötte álló technológia
: Herczku Éva Melinda -
A 2008-as hitelválság - és ami mögötte van
: Vancsek Tibor -
A bankkártya üzletág és ami mögötte van
: Debreczeni Ildikó