A Bagoly Bár COVID-19 utáni fellendítésének marketingkommunikációs eszközei és folyamatai

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bognár Edina
Other Authors: Rimóczi Dr. Csilla
Format: Project work
Kulcsszavak:fellendülés
kis- és középvállalkozás - KKV
koronavírus-járvány (COVID-19)
marketingkommunikáció
vendéglátás
vendéglátóipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58089

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg58089
005 20250923125552.0
008 250923suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bognár Edina 
245 1 2 |a A Bagoly Bár COVID-19 utáni fellendítésének marketingkommunikációs eszközei és folyamatai  |c Bognár Edina  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a A COVID-19 által okozott gazdasági és társadalmi átalakulásnak két végkimenetele volt a cégeket és a vállalkozásokat tekintve: volt, amelyiknek sikerült átvészelni ezt az időszakot, és volt, amelyik becsődölt. Dolgozatomban az előbbi kategóriából szeretnék bemutatni egy példát, a gödöllői Bagoly Bárt.Magyarországon jelentős többségben vannak jelen a kis- és középvállalkozások, ennek ellenére a marketing végzettséggel rendelkező munkaerő nagyobb részben multinacionális vállalatoknál helyezkedik el, így a KKV szektorra sajnos jóval kevesebb figyelem jut. A nagy cégek mellett éppen ezért fontos, hogy ezzel a szektorral is foglalkozzunk.Dolgozatomban szeretném bemutatni ezt a vállalkozást és az általam használt marketingkommunikációs eszközöket. Ahhoz, hogy megértsük a COVID-19 hatását a magyar gazdaságra, kitérek a 2020-ban és 2021-ben érvényben lévő korlátozásokra és a kis- és középvállalkozások helyzetére a vírushelyzet előtt, közben és után. Ezt követően javaslatot teszek egyéb, a jövőt illető fejlődési lehetőségre, amihez mikro (SWOT) és makro (STEEP) környezeti elemzést készítek. Emellett kiemelt figyelmet fordítok arra is, hogy milyen kihívásokkal kellett szembe néznünk a marketingstratégia újratervezése során, és milyen innovatív megoldásokkal tudtunk alkalmazkodni a megváltozott fogyasztói igényekhez. Fontosnak tartom bemutatni a közösségi média szerepét a vendégek újraaktivizálásában, hiszen a digitális jelenlét erősítése kulcsfontosságú tényező volt a cég újjáépítésében. 
695 |a fellendülés 
695 |a kis- és középvállalkozás - KKV 
695 |a koronavírus-járvány (COVID-19) 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a vendéglátás 
695 |a vendéglátóipar 
700 1 |a Rimóczi Dr. Csilla  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58089/1/Bogn%C3%A1r%20Edina%20ZWWU5A%20Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58089/2/Bogn%C3%A1r%20Edina.pdf  |z Dokumentum-elérés