A Bagoly Bár COVID-19 utáni fellendítésének marketingkommunikációs eszközei és folyamatai
Elmentve itt :
| Szerző: | Bognár Edina |
|---|---|
| További közreműködők: | Rimóczi Dr. Csilla |
| Dokumentumtípus: | Projektmunka |
| Kulcsszavak: | fellendülés kis- és középvállalkozás - KKV koronavírus-járvány (COVID-19) marketingkommunikáció vendéglátás vendéglátóipar |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58089 |
Hasonló tételek
Egy induló vállalkozás, a Bagoly Café piaci bevezetése
: Gráf Judit
: Gráf Judit
A nemzetközi felsőoktatás piacának kihívásai a COVID-19 utáni években
: Sári Katalin Linda
: Sári Katalin Linda
A marketingkommunikáció eszközei és hatékonysága
: Nagy Cintia
: Nagy Cintia
Marketingkommunikáció eszközei, azok alkalmazási köre
: Balázs Andrea
: Balázs Andrea
Balatonfüredi Airbnb szállások marketingkommunikációs eszközei
: Kövesdi Kitty
: Kövesdi Kitty
Egy sör nem sör, avagy egy vidéki Bár marketingkommunikációs stratégiája
: Mihály Zoltán
: Mihály Zoltán
Hazai és nemzetközi rendezvények marketingkommunikációs eszközei
: Moldován Zita
: Moldován Zita
Adidas offline és online marketingkommunikációs eszközei
: Molnár Péter Márk
: Molnár Péter Márk
Gyógyszeripar marketingkommunikációs eszközei és azok alkalmazása
: Nagy Gergely Norbert
: Nagy Gergely Norbert
Az Exit The Room Kft. marketingkommunikációs eszközei
: Kánya Dóra
: Kánya Dóra
A munkaerő-fejlesztés eszközei és folyamatai elméletben és gyakorlatban a szellemi munkavállalók körében
: Bálint Anita
: Bálint Anita
A marketingkommunikáció eszközei az Alfréd Panzió gyakorlatában
: Balogh Tamás
: Balogh Tamás
Turner Café&Bar Projekt
: Esztergályos Máté
: Esztergályos Máté
Válság utáni mentőcsomagok
: Thuróczy Viktor Zoltán
: Thuróczy Viktor Zoltán
A „Márka” brand marketingkommunikációs eszközei akkor és most
: Czene Tímea Vanda
: Czene Tímea Vanda
Az Éjjeli Bagoly Étterem egység desszertkínálatának bemutatása és elemzése a különböző ételallergiában/érzékenységben szenvedők részére kínált választék szempontjából
: Besenyei Panna
: Besenyei Panna
Marketingstratégiai módszerek a szállodaiparban-Marketingkommunikációs eszközök válságidőszakban, a COVID-19 tükrében
: Kormos Panni
: Kormos Panni
A Covid utáni infláció és a vállalati profitok korrelációja az Egyesült Államokban
: Kovács Kristóf
: Kovács Kristóf
Business Plan of Silverline Cruises for 2022 - Forecast for the relaunch after COVID-19
: Bognár Tamás
: Bognár Tamás
A marketingkommunikáció új eszközei és módszerei a hazai marketinggyakorlatban
: Nyilánszky Hedvig
: Nyilánszky Hedvig
A marketingkommunikáció jelentősége és eszközei az elektronikus zene világában
: Oláh Tímea
: Oláh Tímea
Egy vállalat jelentős marketingkommunikációs eszközei a brand és imázsépítésében
: Laczkó Levente
: Laczkó Levente
A BestByte Kft. marketingkommunikációs eszközei és ezek hatékonysága
: Győri Olga
: Győri Olga
Comprehensive Analysis of Napterasz food bar
: Kiss Mihály
: Kiss Mihály
COVID-19 positivism Has COVID-19 changed Hungarian
: Gosztonyi Márton
Megjelent: (2022)
: Gosztonyi Márton
Megjelent: (2022)
Válságban, vagy azután? – Helyzetjelentés a magyar beutaztató irodák Covid utáni talpon maradásáról
: Hegyközi Dorottya
: Hegyközi Dorottya
Gyermekvállalás utáni munkavállalás nehézségei
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
Front Office tevékenységek bemutatása a Covid-19 miatt történt bezárások előtti, alatti és utáni időszakában a Boutique Hotel Budapest szállodán keresztül
: Palenyik Noémi
: Palenyik Noémi
A Michelin gumiabroncsgyártó vállalat marketingkommunikációs eszközei a HTSS zónában
: Federics Barbara
: Federics Barbara
A marketingkommunikáció eszközei és azok alkalmazása a Starbucks Magyarország kávéházláncnál
: Kun Enikő
: Kun Enikő
A Buddha-Bar Hotel Budapest marketingstratégiája
: Furák Fanni
: Furák Fanni
A Bors GasztroBár marketingkommunikációjának bemutatása
: Csernus Mátyás
: Csernus Mátyás
A Bamba Marha Burger Bár sikertörténete
: Szenes Szabolcs Gerő
: Szenes Szabolcs Gerő
A Bamba Marha Burger Bár kínálata
: Szücs Márkó
: Szücs Márkó
A magyar fogyasztók utazási szokásainak változása és a fogyasztói attitűdök befolyásolásának korszerű eszközei a COVID-19 járvány következtében
: Csipkés Csinszka
: Csipkés Csinszka
Egy vízipipa bár HACCP rendszerének kialakítása
: Sponner Ádám
: Sponner Ádám
Central Grand Cafe & Bar turisztikai vonzereje
: Bartha Zsófia
: Bartha Zsófia
A COVID-19 következtében történt home office-ra való átállás hatása a munkavégzésre
: Bognár Dávid
: Bognár Dávid
COVID-19 járvány hatásai a munkaszervezési módszerekre – Hibrid munkaszervezés a KKV és nagyvállalati környezetben, járvány utáni elvárt és tapasztalható munkaszervezési módszerek, munkaerőpiaci igények
: Imhof Bálint Péter
: Imhof Bálint Péter
Generációk motivációja közötti eltérések vizsgálata a Covid utáni toborzási és kiválasztási folyamatokban az IT piacon
: Csizmadia Márk Zoltán
: Csizmadia Márk Zoltán
Hasonló tételek
-
Egy induló vállalkozás, a Bagoly Café piaci bevezetése
: Gráf Judit -
A nemzetközi felsőoktatás piacának kihívásai a COVID-19 utáni években
: Sári Katalin Linda -
A marketingkommunikáció eszközei és hatékonysága
: Nagy Cintia -
Marketingkommunikáció eszközei, azok alkalmazási köre
: Balázs Andrea -
Balatonfüredi Airbnb szállások marketingkommunikációs eszközei
: Kövesdi Kitty