Social média trendek a Z-generáció körében a COVID-19 idején

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bugnó Kármen Elza
További közreműködők: Szabó Bálint
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:koronavírus-járvány (COVID-19)
közösségi média
online marketing
trendek
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58093
Leíró adatok
Kivonat:A záródolgozatban a Z-generáció demográfiai csoportját vizsgáltam. A kutatási folyamat során végeztem primer és szekunder elemzést is, amelyben megállapítottam ezen generáció digitális szokásait, továbbá, hogy melyek azok a platformok, amelyek a célcsoport preferenciái közé tartoznak. A COVID-19 idején elterjedt trendeket összehasonlítottam, a 2025-ös legfrissebb szokásokkal. Továbbá rávilágítottam a járvány által okozott digitális változásokra, amelyet a Nemzeti Népegészségügyi és Gyógyszerészeti Központ tevékenységei által ismertettem. Az online térben megjelenő social média trendek különböző módon hatnak, a fiatalok és a fiatal felnőttek mentális egészségére, ezáltal lehetőségem volt feltárni a pozitív és a negatív hatásukat az önértékelésre.