Social média trendek a Z-generáció körében a COVID-19 idején

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bugnó Kármen Elza
További közreműködők: Szabó Bálint
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:koronavírus-járvány (COVID-19)
közösségi média
online marketing
trendek
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58093

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg58093
005 20250923125556.0
008 250923suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bugnó Kármen Elza 
245 1 0 |a Social média trendek a Z-generáció körében a COVID-19 idején  |c Bugnó Kármen Elza  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a A záródolgozatban a Z-generáció demográfiai csoportját vizsgáltam. A kutatási folyamat során végeztem primer és szekunder elemzést is, amelyben megállapítottam ezen generáció digitális szokásait, továbbá, hogy melyek azok a platformok, amelyek a célcsoport preferenciái közé tartoznak. A COVID-19 idején elterjedt trendeket összehasonlítottam, a 2025-ös legfrissebb szokásokkal. Továbbá rávilágítottam a járvány által okozott digitális változásokra, amelyet a Nemzeti Népegészségügyi és Gyógyszerészeti Központ tevékenységei által ismertettem. Az online térben megjelenő social média trendek különböző módon hatnak, a fiatalok és a fiatal felnőttek mentális egészségére, ezáltal lehetőségem volt feltárni a pozitív és a negatív hatásukat az önértékelésre. 
695 |a koronavírus-járvány (COVID-19) 
695 |a közösségi média 
695 |a online marketing 
695 |a trendek 
695 |a Z generáció 
700 1 |a Szabó Bálint  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58093/1/Za%CC%81ro%CC%81dolgozat_Bugno%CC%81%20Ka%CC%81rmen%20Elza.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58093/2/Bugno_Karmen_Elza_biralat.pdf  |z Dokumentum-elérés