Célcsoportközpontú tartalommarketing stratégiák a B2B vállaltoknál – Hogyan küzdi le a Schneider Electric a hazai piac adta nehézségeket?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Beszteri Orsolya
További közreműködők: Szabó Edit
Tengelits András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:B2B
business marketing
célcsoport
Schneider Electric Zrt.
tartalommarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58105

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58105
005 20250923125609.0
008 250923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Beszteri Orsolya 
245 1 0 |a Célcsoportközpontú tartalommarketing stratégiák a B2B vállaltoknál – Hogyan küzdi le a Schneider Electric a hazai piac adta nehézségeket?  |c Beszteri Orsolya  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatomban azt vizsgálom, hogy a Schneider Electric miként hajtja végre a tartalommarketing stratégiáját Magyarországon. Ehhez elsősorban a dolgozat első felében bemutatom, hogy mi az a tartalommarketing, mik az alapvető különbségek a B2B és a B2C stratégiák között, bemutatom a legfontosabb szempontokat, ami alapján egy vállalat most meg tudja alkotni a tartalomstratégiáját egy B2B környezetben. Ezek után összefoglaltam a Schneider Electric magyarországi tevékenységét és hogy milyen célcsoportokkal és szegmensekkel dolgozik együtt a mindennapjaiban annak érdekében, hogy a dolgozatomat lezáró kvalitatív kutatásban elhangzottakat kontextusba helyezzem. A kutatás előtt még kitérek az analitikákra, hogy az adott tartalmat hogyan és milyen KPI-ok alapján tudják elemezni annak érdekében, hogy a legjobb eredményt érjék el. A dolgozatom lezárásának pedig a Schneider Electric marketing munkatársai és értékesítési vezetőit kérdeztem meg arról, hogy milyen tartalommarketing stratégiát folytatnak és azokat, hogyan tudják alkalmazni a mindennapokban, illetve az értékesítési vezetőket pedig arról, hogy hogyan tudnak együtt dolgozni a marketing csapattal és ők milyen előnyeit látják a tartalommarketingnek. 
695 |a B2B 
695 |a business marketing 
695 |a célcsoport 
695 |a Schneider Electric Zrt. 
695 |a tartalommarketing 
700 1 |a Szabó Edit  |e ths 
700 1 |a Tengelits András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58105/1/Beszteri%20Orsolya%20szakdolgozat%20-%20final.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58105/2/nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58105/3/BeszteriOrsolyabizalmass%C3%A1gik%C3%A9relem%20%281%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58105/4/nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58105/5/B%C3%ADr%C3%A1lat%20Beszteri%20Orsolya.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58105/6/Beszteri%20Orsolya%20-%20szakdolgozat%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20%28Tengelits%29.pdf  |z Dokumentum-elérés