Két választás, egy taktika-Politikai kommunikációs stratégiák a 2016-os amerikai és a 2018-as magyarországi választási kampányok során
Saved in:
| Main Author: | Badik Fanni |
|---|---|
| Other Authors: |
Bajomi-Lázár Prof. Dr. Péter
Hegedűs Barbara |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | dezinformáció Donald Trump médiakörnyezet Orbán Viktor politikai kommunikáció populizmus választási kampány |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58106 |
Similar Items
A választási kampányok vesszőparipája a Z generáció politikai részvétele, motivációik és kommunikációs stratégiák
: Cserhalmi András Bence
: Cserhalmi András Bence
Választási kampányok a web 2.0 világában
: Kovács Nóra
: Kovács Nóra
Projektmódszertan választás egy banki rendszer bevezetése során
: Ortutay Hanna
: Ortutay Hanna
2016-os kommunikációs jogi körkép Magyarországon
: Vrbovszki Eszter
: Vrbovszki Eszter
Hogyan lehet eldöntendő kérdésre négy választ adni? Politikai marketing működésének bemutatása a 2016-os országos népszavazás tükrében
: Nagy János Máté
: Nagy János Máté
Ki nyeri a 2016-os franciaországi labdarúgó Európa-bajnokságot?
: Jámbor Máté
: Jámbor Máté
Turizmusfejlesztési stratégiák - hatáselemzés 2003-2016
: Ungvári Márk
: Ungvári Márk
A rendszerváltás utáni választási rendszerek összehasonlítása Magyarországon és a 2018-as választások
: Sulykos Kristóf
: Sulykos Kristóf
Az Európai Biztonsági és Együttműködési Szervezet (2016-os) német elnöksége
: Szabó Evelin Mercédesz
: Szabó Evelin Mercédesz
Az amerikai politikai kultúra
: Tóth Kinga
: Tóth Kinga
Németország és Ausztria politikai és választási rendszerének sajátosságai magyar szemmel
: Schnitzler Zoltán
: Schnitzler Zoltán
Franciaország bemutatása és a 2016-os labdarúgó Európa-bajnokság hatásai a turizmusra.
: Kiss Krisztián Károly
: Kiss Krisztián Károly
Kijut-e a magyar nemzeti együttes a 2016-os labdarúgó-Európa-bajnokságra?
: Szabó Dávid
: Szabó Dávid
Vasvár Város Önkormányzata gazdálkodásának elemzése a 2016-2018. években
: Dávid Levente
: Dávid Levente
A légitársaság választás fő szempontjai a diszkont és hagyományos modellek összehasonlítása
: Németh Anna
: Németh Anna
A 2012-es londoni és a 2016-os riói olimpia turizmusra gyakorolt hatásai
: Jóljárt Balázs
: Jóljárt Balázs
Orosz dezinformációs kampányok Magyarországon két online hírportál vizsgálata
: Turóczi Tamás
: Turóczi Tamás
A Szimpatex Italy Kft. átfogó elemzése 2016-2018 időszakra vonatkozóan
: Debreczeni Ildikó
: Debreczeni Ildikó
Majs Község Önkormányzat költségvetési beszámolójának elemzése a 2016-2018. években
: Nánássy Dóra
: Nánássy Dóra
Két amerikai elnökválasztási kampány összehasonlító vizsgálata
: Merhala Bettina
: Merhala Bettina
A 2016-os CSIO***W GRAND PRIX BUDAPEST nemzetközi díjugrató verseny szervezése és lebonyolítása
: Szentmiklóssy Viktória
: Szentmiklóssy Viktória
A Zala Megyei Szent Rafael Kórház adósságállományának vizsgálata a 2014-2016-os költségvetési években
: Könyves Nikolett
: Könyves Nikolett
Kommunikációs kampányok elemzése
: Zsemberi Alexandra
: Zsemberi Alexandra
A magyar profi labdarúgó klubok választható stratégiái – van választás?
: Dénes Ábel
: Dénes Ábel
A politikai marketing szerepe a 2020-as amerikai elnökválasztásban
: Tóth Bence Attila
: Tóth Bence Attila
Richter Gedeon Nyrt. stratégiai szemléletének elemző bemutatása. Stratégia és taktika az üzleti életben
: Török-Kasztory Brigitta
: Török-Kasztory Brigitta
A PEPKOR HUNGARY KFT CÉGFILOZÓFIÁJÁNAK ELEMZŐ BEMUTATÁSA. STRATÉGIA ÉS TAKTIKA AZ ÜZLETI ÉLETBEN.
: Borbély Henrietta
: Borbély Henrietta
A Wienerberger Zrt. stratégiai szemléletének elemző bemutatása. Stratégia és taktika az üzleti életben
: Tóth Katalin
: Tóth Katalin
Az inzulinrezisztensek választási lehetőségei napjainkban
: Kárpáti Eszter
: Kárpáti Eszter
Kampányok a közösségi közlekedésben
: Szalai Dorina
: Szalai Dorina
Sziget Fesztivál reklám kampányok
: Varga Ferenc Miklós
: Varga Ferenc Miklós
Budapest Főváros VI. kerület Terézváros Önkormányzatának pénzügyi beszámolóinak elemzése 2016-2018 közötti időszakban
: Sára Éva
: Sára Éva
A választás és a döntés hátterében meghúzódó okok több szempontú vizsgálata
: Németh Krisztián
: Németh Krisztián
Vállalatok adózási formák közötti választási lehetősége
: Holló Ádám
: Holló Ádám
A Z-generáció vendéglátóhely választási szempontjai
: Gulyás Panna Krisztina
: Gulyás Panna Krisztina
A SA-SA Kft. komplex elemzése a 2016., 2017. és 2018. évi beszámolók alapján
: Németh Szabina Nikoletta
: Németh Szabina Nikoletta
Az Ózdi Távhő Kft. gazdálkodásának elemzése a vállalkozás 2016-2018. évi beszámolási adatai alapján
: Csák-Molnár Eszter
: Csák-Molnár Eszter
A számviteli törvény 2016-os változásai, annak hatása a magyar vállalatok és a Forest Hungary Kft. éves beszámolójára
: Büki Bertalan
: Büki Bertalan
Automatizált marketing kampányok a gyakorlatban
: Tótok Barbara
: Tótok Barbara
A Progress Étteremhálózat Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése 2016-2018. évi beszámolói alapján
: Benkovics Beáta
: Benkovics Beáta
Similar Items
-
A választási kampányok vesszőparipája a Z generáció politikai részvétele, motivációik és kommunikációs stratégiák
: Cserhalmi András Bence -
Választási kampányok a web 2.0 világában
: Kovács Nóra -
Projektmódszertan választás egy banki rendszer bevezetése során
: Ortutay Hanna -
2016-os kommunikációs jogi körkép Magyarországon
: Vrbovszki Eszter -
Hogyan lehet eldöntendő kérdésre négy választ adni? Politikai marketing működésének bemutatása a 2016-os országos népszavazás tükrében
: Nagy János Máté