Válságkommunikáció a divatiparban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Andor Zoltán
További közreműködők: Boldog Dr. Dalma
Szűcs Nóra
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:divat
divatipar
kommunikáció
márka
vállalat
válság
válságkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58111

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58111
005 20250923125614.0
008 250923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Andor Zoltán 
245 1 0 |a Válságkommunikáció a divatiparban  |c Andor Zoltán  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Napjainkban kulcsfontosságú a divatvilág válságkommunikációjának vizsgálata, mivel a globális cégekkel kapcsolatos botrányok gyorsan terjednek a digitális térben. Ez a kutatás a H&M, Gucci, Zara és Victoria’s Secret márkák válságkommunikációs taktikáit elemzi valós botrányok kapcsán, a márkaimázs javítására és a fogyasztói bizalom visszaszerzésére koncentrálva. A tanulmány kvalitatív módszerekkel, esettanulmányok segítségével mutatja be, hogyan kezelik ezek a cégek a fenntarthatósággal, etikával és társadalmi kérdésekkel kapcsolatos válságokat. Az elemzés feltárja a sikeres és sikertelen kommunikációs megoldásokat, kiemelve a közösségi média szerepét, az átláthatóság jelentőségét és a kulturális érzékenységet. A kutatás eredményei hozzájárulnak a divatipar válságkommunikációjának elméleti és gyakorlati megértéséhez, valamint iránymutatást adnak a márkák számára a hatékony válságkezeléshez. 
695 |a divat 
695 |a divatipar 
695 |a kommunikáció 
695 |a márka 
695 |a vállalat 
695 |a válság 
695 |a válságkommunikáció 
700 1 |a Boldog Dr. Dalma  |e ths 
700 1 |a Szűcs Nóra  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58111/1/V%C3%A1ls%C3%A1gkommunik%C3%A1ci%C3%B3%20a%20divatiparban.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58111/2/AndorZ_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58111/3/szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9se_al%C3%A1%C3%ADrt.pdf  |z Dokumentum-elérés