Válságkommunikáció a divatiparban
Saved in:
| Main Author: | Andor Zoltán |
|---|---|
| Other Authors: |
Boldog Dr. Dalma
Szűcs Nóra |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | divat divatipar kommunikáció márka vállalat válság válságkommunikáció |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58111 |
Similar Items
Válságkommunikáció a magyar labdarúgás válságmenedzselésében
: Szabó István
: Szabó István
Válságkommunikáció A Pret A Manger esettanulmánya
: Árpási Réka
: Árpási Réka
A válságkommunikáció jelentősége - a vörösiszap- katasztrófa tanulságai
: Lengyel Nikoletta
: Lengyel Nikoletta
Válságkommunikáció. A krízismenedzsment elmélete és gyakorlata ma
: Czirják Mátyás
: Czirják Mátyás
A hatékony válságkommunikációs stratégiák jelentősége a légiközlekedési ágazatban
: Stubán Máté
: Stubán Máté
A válságmenedzsment és válságkommunikáció vizsgálata a T62 Hotel példáján keresztül
: Kis Anna
: Kis Anna
Társadalmi felelőségvállalás a divatiparban
: Szalóczi Adrienn
: Szalóczi Adrienn
Luxusmárkák marketingkommunikációja a divatiparban
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
Krízis- és válsághelyzet kezelés elméletben és gyakorlatban - Válságkommunikáció a PR világában
: Újvári Laura
: Újvári Laura
Elektronikus kereskedelem a magyar divatiparban
: Derecskey Krisztina
: Derecskey Krisztina
Fenntartható üzleti gyakorlatok a divatiparban
: Konczili Klaudia
: Konczili Klaudia
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása a divatiparban
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
Marketingstratégiák a magyar divatiparban – Aim’s
: Dávid Kitti
: Dávid Kitti
Influenszer marketing a divatiparban Magyarországon
: Kocsis Gerda
: Kocsis Gerda
Válságkezelés és válságkommunikáció hiányosságai és következményei a Pyro-Technic Kft. példáján keresztül
: Balog Alexandra
: Balog Alexandra
A vásárlási döntéshozatal befolyásolása a divatiparban
: Uttó Valentina
: Uttó Valentina
Corporate Social Responsibility (CSR) a divatiparban
: Dross Lídia
: Dross Lídia
Az influencer marketing hatékonysága a divatiparban
: Jurászik Dávid
: Jurászik Dávid
Fenntarthatóság a divatiparban A divatvállalatok fenntartható tevékenységének és az ezzel kapcsolatos fogyasztói vélemények vizsgálata
: Feke Brigitta
: Feke Brigitta
Vállalati válságkommunikáció és a válságkezelés hatása az online térben a Covid-19 vírussal összefüggésben
: Ecsedi Judit
: Ecsedi Judit
Válságkommunikáció, mint a válságkezelés egyik kulcsfontosságú eleme egy budapesti szálloda belső kommunikációjának példáján keresztül
: Kajtor Anita
: Kajtor Anita
A divatiparban megvalósuló fenntartható fejlődés és a greenwashing
: Szabó Éva
: Szabó Éva
Fenntartható és felelős kis- és középvállalkozások a divatiparban
: Sutyor Noémi
: Sutyor Noémi
Fenntartható divat és az influencerek szerepe a divatiparban
: Mezei Netti
: Mezei Netti
Fenntarthatósági trendek és felelős fogyasztói magatartás a divatiparban
: Czigléczki Zita Lídia
: Czigléczki Zita Lídia
Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban
: Szomszéd Réka
: Szomszéd Réka
Kríziskommunikáció a divatiparban, a Balenciaga 2022-es botránya alapján
: Kocsis Borka Réka
: Kocsis Borka Réka
A hazai divatiparban szereplő kereskedők jelenlegi helyzete és lehetőségei
: Cinder Kristóf
: Cinder Kristóf
Influencer marketing hatása különböző generációk fogyasztási szokásaira a divatiparban
: Milkovics Mercédesz
: Milkovics Mercédesz
Digitális kihívások és lehetőségek a divatiparban a divat marketingkommunikációs stratégiák és a fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők vizsgálata
: Egedi Gerda, et al.
: Egedi Gerda, et al.
INNOVÁCIÓK ÉS KORSZERŰ TECHNOLÓGIÁK ALKALMAZÁSA A DIVATIPARBAN RFID és egyéb eladásösztönző megoldások a ZARA-nál.
: Pidem Barbara Bibiána
: Pidem Barbara Bibiána
Greenwashing a fast fashion világában, a fogyasztók tudatossága a divatiparban
: Tálas Petra Laura
: Tálas Petra Laura
Influencer marketing az Instagram-on, hatása a fogyasztói magatartásra a divatiparban
: Németh Renáta
: Németh Renáta
Brand management a divatiparban - A divatmárkák nemzetközi viszonylatban való kommunikációja
: Kerek Kata
: Kerek Kata
Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra a TikTokon a divatiparban
: Riha Roxána
: Riha Roxána
A Budapest Central European Fashion Week stratégiai szerepe a magyar divatiparban
: Keller Adél
: Keller Adél
Az emberi jogok megsértése gazdasági haszonszerzés céljával, különös tekintettel a rabszolgamunkára a divatiparban
: Oszlár Vivien
: Oszlár Vivien
Gyermekmunka, munkaerő-kizsákmányolás és fenntarthatósági kihívások a globális divatiparban – A SHEIN példáján keresztül
: Ugrai Krisztina
: Ugrai Krisztina
Influencer marketing vásárlásösztönző hatása a szépség és divatiparban az y és z generáció tekintetében
: Krizsán Enikő
: Krizsán Enikő
A Zara Magyarország Kft piacvezető pozíciójának bemutatása a divatiparban betöltött szerepén és kiskereskedelmi tevékenységén keresztül
: Takács Viktória
: Takács Viktória
Similar Items
-
Válságkommunikáció a magyar labdarúgás válságmenedzselésében
: Szabó István -
Válságkommunikáció A Pret A Manger esettanulmánya
: Árpási Réka -
A válságkommunikáció jelentősége - a vörösiszap- katasztrófa tanulságai
: Lengyel Nikoletta -
Válságkommunikáció. A krízismenedzsment elmélete és gyakorlata ma
: Czirják Mátyás -
A hatékony válságkommunikációs stratégiák jelentősége a légiközlekedési ágazatban
: Stubán Máté