Consumer and buyer behaviour among Hungarian Gen Z’s and their preferences on International versus Local Coffee Establishments

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Adamov Adrienn
További közreműködők: Hajeer dr. Ahmad
Ronczyk Anna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:döntéselemzés
élelmiszerfogyasztás
fogyasztói magatartás
nemzetközi marketing
vásárlói magatartás
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58123

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58123
005 20250923125626.0
008 250923suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Adamov Adrienn 
245 1 0 |a Consumer and buyer behaviour among Hungarian Gen Z’s and their preferences on International versus Local Coffee Establishments  |c Adamov Adrienn  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a This study examines the consumer and buyer behaviour among generation z of Hungarian citizens, and the decision making processes. It also searches for the reason behind choosing between International versus Local Hungarian Cafés, and the researcher tries to explore further relevance of the coffee market, trends within the generation and its nation, possible solutions for a better customer care system in Hungary and the general opinion of those who consume coffee in cafés. This research also investigates the complexity of coffee industry and today's issues, which occur within the sector such as sustainability problems or the continuous development of trends, which are distributed on different channels. As a result the the decision making processes of the participants in the survey, comparing with the online findings.Although the findings may not be 100 % accurate, as the distribution of others research might differ geographically, or the general review is not researched that much yet.The study provides a better understanding on how today's generation views coffee and the market, also providing a glimpse inside what could potentially be even more improved within businesses. 
695 |a döntéselemzés 
695 |a élelmiszerfogyasztás 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a nemzetközi marketing 
695 |a vásárlói magatartás 
695 |a Z generáció 
700 1 |a Hajeer dr. Ahmad  |e ths 
700 1 |a Ronczyk Anna  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58123/1/Adamov%20Adrienn_Consumer%20and%20buyer%20behaviour%20among%20Hungarian%20Gen%20Z%E2%80%99s%20and%20their%20preferences%20on%20International%20versus%20Local%20Coffee%20Establishments.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58123/2/1_melleklet_szakdolgozat-jelentkezes-es-temavazlat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58123/3/2_melleklet_kulso-konzulens-osszeferhetetlensegi-nyilatkozata.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58123/4/Adamov_thesis_evaluation.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58123/5/External_Consultant_Evaluation_Adamov_Adrienn.pdf  |z Dokumentum-elérés