Érzéki impulzusok Az érzékszervi marketing szerepének vizsgálata a vásárlási döntéshozatalban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bognár Bianka
További közreműködők: Csordás Emőke
Mezőné Dr. Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:döntéshozatal
érzelmek
érzékelés
érzékszervek
érzékszervi marketing
fogyasztói magatartás
kutatás
marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58126

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58126
005 20250923125629.0
008 250923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bognár Bianka 
245 1 0 |a Érzéki impulzusok  |b Az érzékszervi marketing szerepének vizsgálata a vásárlási döntéshozatalban  |c Bognár Bianka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az érzékszervi marketing egy átfogóbb marketingstratégia, amely az emberi érzékszerveken keresztül hat a fogyasztói élményekre és döntéshozatalra. Dolgozatomban a hallást, szaglást és az ízlelést fogom vizsgálni, hogyan alkalmazzák őket a cégek vásárlószerzés érdekében, hogy működik mint marketingeszköz, milyen hatással van a vásárlás folyamatára, és mennyire befolyásolja a vásárlók végső döntéshozatalát. Szinte bárhol tapasztalhatunk olyan ingereket, amelyek az érzékszerveinkre hatással vannak, több esetben is előfordulhat, hogy ez észrevétlenül zajlik, anélkül, hogy tudatosulna bennünk ez a folyamat. 
695 |a döntéshozatal 
695 |a érzelmek 
695 |a érzékelés 
695 |a érzékszervek 
695 |a érzékszervi marketing 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a kutatás 
695 |a marketing 
700 1 |a Csordás Emőke  |e ths 
700 1 |a Mezőné Dr. Oravecz Titanilla Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58126/1/Bogn%C3%A1r%20Bianka_%20Szakdolgozat_.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58126/2/%C3%89RT%C3%89KEL%C3%89S_Bogn%C3%A1rBianka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58126/3/belso-biralat_Bogn%C3%A1r%20Bianka.pdf  |z Dokumentum-elérés