Könyvolvasási szokások alakulása és a marketing szerepe a könyvpiacon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csatlós Kíra
További közreműködők: Szabó Edit
Székely József
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:BookTok
könyvolvasási szokások
könyvpiac
marketing
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58130

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58130
005 20250923125632.0
008 250923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Csatlós Kíra 
245 1 0 |a Könyvolvasási szokások alakulása és a marketing szerepe a könyvpiacon  |c Csatlós Kíra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban az olvasási szokások és a marketing kapcsolatát vizsgáltam, ötvözve személyes érdeklődésemet és tanulmányaimat. Kutatásom célja annak feltárása volt, hogy a 21. században milyen tényezők befolyásolják az emberek olvasási és könyvvásárlási szokásait, különös tekintettel a fogyasztói magatartásra és a marketingkommunikációra. A dolgozat első felében szekunder adatgyűjtésre támaszkodva bemutattam a nemzetközi és hazai könyvpiacot, az olvasási szokásokat, valamint a piac aktuális kihívásait, például a digitalizációt és a szabályozási környezet változásait. Ezt követően a fogyasztói döntéseket befolyásoló tényezőket, illetve az alkalmazott marketingeszközöket elemeztem. A kutatás második felében primer adatgyűjtést végeztem egy online kérdőív segítségével, amelyet 396 fő, főként Z generációs, felsőfokú végzettséggel rendelkező nő töltött ki. Négy hipotézis mentén vizsgáltam többek között a preferált könyvformátumokat, az online vélemények hatását, a borító szerepét, valamint a közösségi média olvasásra gyakorolt hatását. Elemzésemmel célom volt a hipotézisek igazolása vagy cáfolata, valamint a témát érintő átfogóbb következtetések levonása és ezek részletek ismertetése. 
695 |a BookTok 
695 |a könyvolvasási szokások 
695 |a könyvpiac 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
700 1 |a Szabó Edit  |e ths 
700 1 |a Székely József  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58130/1/QD4Z31%20-%20K%C3%B6nyvolvas%C3%A1si%20szok%C3%A1sok%20alakul%C3%A1sa%20%C3%A9s%20a%20marketing%20szerepe%20a%20k%C3%B6nyvpiacon.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58130/2/B%C3%ADr%C3%A1lat%20Csatl%C3%B3s%20K%C3%ADra.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58130/3/K%C3%BCls%C5%91%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20-%20QD4Z31.pdf  |z Dokumentum-elérés