Családbarát vagy gyerekmentes? A Cat Café Budapest elemzése szolgáltatásmarketing megközelítésből

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Borbély Tünde
Other Authors: Balázsné Dr. Lendvai Marietta
Mezővári Katalin
Format: Thesis
Kulcsszavak:marketing
marketingstratégiák
szolgáltatásmarketing
szolgáltatásmenedzsment
szolgáltatásminőség
vállalkozás marketingstratégiája
vendéglátóipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58170

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58170
005 20250923130232.0
008 250923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Borbély Tünde 
245 1 0 |a Családbarát vagy gyerekmentes? A Cat Café Budapest elemzése szolgáltatásmarketing megközelítésből  |c Borbély Tünde  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozat célja a Cat Café Budapest szolgáltatásminőségének és vendégélményének vizsgálata, különös tekintettel a gyermekek belépését korlátozó szabályozás hatására. A kutatás középpontjában az a kérdés áll, hogy milyen mértékben befolyásolja a 10 év alatti gyermekek kizárása a látogatók által érzékelt szolgáltatásminőséget, az általános élményérzetet és a vendéglojalitást. A kutatás kiindulópontját az a gyakorlati dilemma adta, hogy vajon a korlátozás inkább versenyhátrányt jelent, vagy hozzájárulhat egy egyedibb, nyugodtabb vendégkör kialakításához.A dolgozat elméleti megalapozását a szolgáltatásmarketing releváns eszközei biztosították: a SERVQUAL gap-modell a szolgáltatásminőség dimenzióinak méréséhez nyújtott keretrendszert és a szolgáltatási teljesítmény és a fogyasztói elvárások eltéréseinek feltárásában adott segítséget, míg a 7P marketingmix és a HIPI-elv a szolgáltatások speciális természetét segítették értelmezni a vendéglátás kontextusában.Primer kutatásom kvantitatív, egy online kérdőív keretein belül mértem fel az általános vendégélményt, a szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség kapcsolatrendszerét, valamint a korhatárhoz kötött szabályozás hatásait. Az elemzés során az előzőleg bemutatott szolgáltatásmarketingbeli eszközökön keresztül mutattam be a kutatás eredményét, a SERVQUAL gap-modell alapján feltártam a szolgáltatás fejlesztendő réseit, illetve a kitöltők tapasztalatainak alapján kielemeztem a HIPI-elv szerint a szolgáltatást. A 7P modellhez társítottam a 8. P-t, a „lila tehén” elmélettel.Az eredmények alapján a vendégek többségének a macskákkal való interakció a húzóerő, értékelik a nyugodt és kiszámítható környezetet és nyitottan, elfogadóan reagálnak az életkorbeli korlátozásra.A dolgozatom végén javaslatokat is megfogalmazok a kutatás alapján a szolgáltatás fejlesztésére, figyelembe véve a vendégelégedettséget, az állatok jólétét, valamint a márka egyediségének megőrzését. 
695 |a marketing 
695 |a marketingstratégiák 
695 |a szolgáltatásmarketing 
695 |a szolgáltatásmenedzsment 
695 |a szolgáltatásminőség 
695 |a vállalkozás marketingstratégiája 
695 |a vendéglátóipar 
700 1 |a Balázsné Dr. Lendvai Marietta  |e ths 
700 1 |a Mezővári Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58170/1/Borbe%CC%81ly%20Tu%CC%88nde_SI700P.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58170/2/BA_O_Borbe%CC%81ly_Tu%CC%88nde.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58170/3/Borb%C3%A9lyT%C3%BCnde.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58170/4/BA_B_Borb%C3%A9ly_T%C3%BCnde.pdf  |z Dokumentum-elérés