Innovatív menedzsment a sportlétesítményekben A fogyasztói élmény és gazdasági fenntarthatóság összefüggései

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kiss András Benedek
További közreműködők: Csongrádi Gyöngyi
Dr. Csák Bence
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:balanced scorecard
Boulder Academy Mászóterem Kft.
digitális marketing
elégedettségmérés
fenntarthatóság
fogyasztói élmény
innováció
marketingstratégia
Olimpiai lottó
sportlétesítmények
sportscape
ügyfélelégedettség
versenyképesség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58200

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58200
005 20250923130312.0
008 250923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kiss András Benedek 
245 1 0 |a Innovatív menedzsment a sportlétesítményekben  |b A fogyasztói élmény és gazdasági fenntarthatóság összefüggései  |c Kiss András Benedek  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozat a sportlétesítmények innovatív menedzsment- és marketingstratégiáinak szerepét vizsgálja a fogyasztói élmény növelésében és a gazdasági fenntarthatóság megteremtésében. A modern sportiparban már nem elegendő csupán alapvető szolgáltatásokat nyújtani; a versenyképes működéshez elengedhetetlen a stratégiai szemléletű, komplex menedzsment. A dolgozat részletesen elemzi a menedzsment eszközök – például a Balanced Scorecard – alkalmazásának hatását, különös tekintettel a hazai gyakorlatokra és esettanulmányokra. A kutatás kvantitatív módszerekkel – kérdőíves adatfelvétellel – vizsgálja, hogy a látogatók hogyan értékelik a szolgáltatások minőségét, és milyen tényezők járulnak hozzá az ügyfél-elégedettséghez, lojalitáshoz, illetve a sportlétesítmények hosszú távú versenyképességéhez. A fenntarthatósági szempontokat ötvözve az üzleti racionalitással, a tanulmány olyan komplex képet nyújt, amely nemcsak a gyakorlati szakemberek, hanem a tudományos közösség számára is hasznos lehet a sportgazdaság fejlődésének megértéséhez. 
695 |a balanced scorecard 
695 |a Boulder Academy Mászóterem Kft. 
695 |a digitális marketing 
695 |a elégedettségmérés 
695 |a fenntarthatóság 
695 |a fogyasztói élmény 
695 |a innováció 
695 |a marketingstratégia 
695 |a Olimpiai lottó 
695 |a sportlétesítmények 
695 |a sportscape 
695 |a ügyfélelégedettség 
695 |a versenyképesség 
700 1 |a Csongrádi Gyöngyi  |e ths 
700 1 |a Dr. Csák Bence  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58200/1/Kiss_Andr%C3%A1s_AU0N7Y.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58200/2/BA_O_Kiss_Andr%C3%A1s.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58200/3/Kiss%20Andr%C3%A1s%20Benedek%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58200/4/BA_B_Kiss_Andr%C3%A1s.pdf  |z Dokumentum-elérés