A Monster energiaital marketingstratégiája a The Doctor íz bevezetésénél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Höflinger Jennifer
További közreműködők: Fodor Mónika
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Monster
Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
Marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/5821

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg5821
005 20161110112816.0
008 160509suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Höflinger Jennifer 
245 1 2 |a A Monster energiaital marketingstratégiája a The Doctor íz bevezetésénél  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Höflinger Jennifer 
695 |a Monster 
695 |a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. 
695 |a Marketing 
700 0 1 |a Fodor Mónika  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/5821/1/H%C3%B6flinger_Jennifer_Szakdolgozat_2016____.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/5821/2/bizalmas.pdf  |z Dokumentum-elérés