A Monster energiaital marketingstratégiája a The Doctor íz bevezetésénél
Saved in:
Main Author: | Höflinger Jennifer |
---|---|
Other Authors: | Fodor Mónika |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Monster Coca-Cola HBC Magyarország Kft. Marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/5821 |
Similar Items
Íz, hangulat, élmény a Cafe Frei marketingtevékenységének hatása a fogyasztókra
: Bercsényi Sára
: Bercsényi Sára
Magyarországi energiaitalok. A forgalmazók marketingstratégiája a Burn és a Monster piaci részesedésének bemutatása forgalmazói adatok alapján
: Pató-Horváth Nikoletta
: Pató-Horváth Nikoletta
Konfliktuskezelés SAP vállalatirányítási rendszer bevezetésénél
: Munkácsi Noémi
: Munkácsi Noémi
WATT ENERGIAITAL MARKETINGSTRATÉGIÁJÁNAK ELŐKÉSZÍTÉSE
: Nagy Krisztina
: Nagy Krisztina
Online marketing szerepe új márka bevezetésénél
: Szőke Rebeka
: Szőke Rebeka
ERP rendszer bevezetésénél fellépő adatmigrációs problémák megoldása
: Dósai Márk
: Dósai Márk
Turisztikai CRM rendszer bevezetésénél fellépő adatmigráció folyamata
: Molnár Richárd Bence
: Molnár Richárd Bence
ERP rendszer bevezetésénél fellépő adatmigrációs problémák megoldása
: Tóth Bence Bendegúz
: Tóth Bence Bendegúz
Calcitrio marketingstratégiájának sikeressége az új termékek bevezetésénél
: Székely Zsófia
: Székely Zsófia
Doctor Care antibakteriális nedves törlőkendő megalkotása, hazai és külföldi piaci bevezetése
: Dapev Benedek
: Dapev Benedek
Fogyasztói magatartás rejtelmei a hazai energiaital piacon
: Kormány Laura Viktória
: Kormány Laura Viktória
A KEURIG DOCTOR PEPPER üdítőitalgyártó cég bemutatása és piaci helyzetének elemzése hazánkban
: Vass Dániel
: Vass Dániel
Szolgáltatásmarketing a gyakorlatban - összehasonlító elemzés az OptiMonk és konkurense, az OptinMonster példáján keresztül
: Hetényi Tibor Pál
: Hetényi Tibor Pál
Márkaépítés és márkaaktivitás a Burn energiaital példáján keresztül
: Kisházi Anna
: Kisházi Anna
Integrált rendszer bevezetésénél fellépő adatmigrációs problémák megoldása egy esettanulmányon keresztül
: Linnert Csillag
: Linnert Csillag
Az energiaital differenciálódása az elmúlt 5 évben Magyarországon
: Lódi Péter
: Lódi Péter
A PR szerepe a HELL A.I. energiaital bevezetésében
: Horváth Zsanett
: Horváth Zsanett
A Keurig Doctor Pepper üdítőitalgyártó cég bemutatása és a fenntarthatósági mozgalmak az üdítőitalgyártók között
: Vass Dániel
: Vass Dániel
Generációk eltérő energiaital fogyasztási szokásai a HELL ENERGY Drink vonatkozásában
: Kómár Kornélia
: Kómár Kornélia
A magyar energiaital piac bemutatása a Red Bull marketing tevékenységén keresztül
: Horváth András István
Published: (2013)
: Horváth András István
Published: (2013)
Az influenszer- és celebritásmarketing hitelességalapú vizsgálata a Hell energiaital példáján keresztül
: Rövid Beatrix Alexandra
: Rövid Beatrix Alexandra
Az egyes generációk energiaital fogyasztási szokásainak elemzése, különös tekintettel a Z generációra
: Gál Édua
: Gál Édua
A legális drogok és azok hatása a felnövekvő generációra (Alkohol, energiaital, kávé, cigaretta)
: Tálos Rudolf Lászlóné
: Tálos Rudolf Lászlóné
Véleményvezérek hatása az Y és a Z generáció jeges tea és energiaital fogyasztására
: Pacziga Kitti
: Pacziga Kitti
Lukoil marketingstratégiája
: Máthé Ildikó
: Máthé Ildikó
Emirates marketingstratégiája
: Hegedüs Gergő Gábor
: Hegedüs Gergő Gábor
A Netflix marketingstratégiája
: Tüske Gergő Dániel
: Tüske Gergő Dániel
Café Langit marketingstratégiája
: Rácz-Kósa Eperke Zsófia
: Rácz-Kósa Eperke Zsófia
Az ATSA marketingstratégiája
: Borsos Rebeka
: Borsos Rebeka
Az Inditex marketingstratégiája
: Tatár Eszter Lotti
: Tatár Eszter Lotti
Technokov Kft. Marketingstratégiája
: Ruzinkovics László
: Ruzinkovics László
Magyarországi hűségprogramok marketingstratégiája
: Urbán Petra
: Urbán Petra
Similar Items
-
Íz, hangulat, élmény a Cafe Frei marketingtevékenységének hatása a fogyasztókra
: Bercsényi Sára -
Magyarországi energiaitalok. A forgalmazók marketingstratégiája a Burn és a Monster piaci részesedésének bemutatása forgalmazói adatok alapján
: Pató-Horváth Nikoletta -
Konfliktuskezelés SAP vállalatirányítási rendszer bevezetésénél
: Munkácsi Noémi -
WATT ENERGIAITAL MARKETINGSTRATÉGIÁJÁNAK ELŐKÉSZÍTÉSE
: Nagy Krisztina -
Online marketing szerepe új márka bevezetésénél
: Szőke Rebeka