Marketingkommunikációs stratégiák a gyakorlatban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csizmadia Dániel
További közreműködők: Pecze Dr. Krisztina
Szabó Petra
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:humán erőforrás
külföldi munkavállalók
marketingkommunikáció
marketingstratégiák
nagyvállalatok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58210

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58210
005 20250923130320.0
008 250923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Csizmadia Dániel 
245 1 0 |a Marketingkommunikációs stratégiák a gyakorlatban  |c Csizmadia Dániel  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a szakdolgozat központi témáját a relokációs szektorban működő kis- és középvállalkozások (KKV-k) marketingkommunikációs stratégiáinak vizsgálata adja, különös tekintettel a saját munkahelyemként is szolgáló Expatriates’ Services Trust Kft. gyakorlataira. A dolgozat aktualitását és relevanciáját a globális munkaerőpiaci mobilitás fokozódása és az ezzel párhuzamosan növekvő számú külföldi munkavállaló – ún. expatok – Magyarországra történő áramlása adja, amely a professzionális relokációs szolgáltatások iránti kereslet folyamatos emelkedését vonja maga után. Mindez új kihívások elé állítja a szektor szereplőit, különösen a kisebb vállalatokat, amelyek számára a marketingkommunikáció hatékony alkalmazása kulcsfontosságú tényezővé vált, illetve válik az ügyfélkör fenntartása, bővítése, illetve a versenyképesség megőrzése érdekében.A vizsgálat alapjául az EST Kft. működésének bemutatása szolgál, amely főként B2B alapon nyújt személyre szabott tanácsadói, adminisztratív és kísérő szolgáltatásokat multinacionális vállalatok magyarországi expat munkavállalói számára. A dolgozat célja feltárni, hogy e vállalkozás – és általánosságban a hasonló profilú KKV-k – milyen módon alkalmazzák, illetve alkalmazhatnák a marketingkommunikáció eszköztárát annak érdekében, hogy szolgáltatásaik láthatóságát és értékét növeljék egy viszonylag szűk, ám dinamikusan fejlődő piacon. A dolgozat különös hangsúlyt fektet az egyes eszközök helyes arányának, valamint a digitális kommunikáció és branding szerepének vizsgálatára a relokációs szolgáltatások terén.A kutatás módszertani alapját a szakirodalmi háttér feltérképezésén túl saját tapasztalatokon alapuló kvalitatív kutatás képezi: interjúk, versenytárselemzések, valamint az EST Kft. jelenlegi kommunikációs gyakorlatának kritikai elemzése. A kutatás célja nem csupán a jelenlegi gyakorlat hiányosságainak feltárása, hanem konkrét, alkalmazható és lehetőség szerint költséghatékony marketingkommunikációs stratégiák és megoldások javaslata is, amelyek révén a vizsgált KKV növelheti piaci részesedését, illetve versenyképességét akár nagyobb szereplőkkel szemben is.A dolgozat végére, annak eredményeként olyan javaslatok és következtetések születtek, amelyek a relokációs szektor jelenlegi és jövőbeli kihívásaira reflektálnak, és iránymutatást nyújtanak a marketingkommunikációs tevékenység fejlesztésére. A cél egy hosszú távon is fenntartható, adaptív kommunikációs stratégia kialakítása, amely nemcsak támogatja az üzleti célokat, hanem elősegíti a márkaépítést és az ügyfélkapcsolatok erősítését is egy folyamatosan változó környezetben. 
695 |a humán erőforrás 
695 |a külföldi munkavállalók 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a marketingstratégiák 
695 |a nagyvállalatok 
700 1 |a Pecze Dr. Krisztina  |e ths 
700 1 |a Szabó Petra  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58210/1/Csizmadia%20D%C3%A1niel_HGZSFT.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58210/2/C%C3%A9ges%20titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58210/3/BA_O_Csizmadia%20D%C3%A1niel.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58210/4/ALAPK_szakdolgozat-biralat-es-javaslat_2025_CsizmadiaD%C3%A1niel.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58210/5/BA_B_Csizmadia_D%C3%A1niel.pdf  |z Dokumentum-elérés