Miért választják a Budapesten tanuló 18–25 év közötti egyetemisták az autómegosztó szolgáltatásokat?
Elmentve itt :
| Szerző: | Kecskeméti Marcell |
|---|---|
| További közreműködők: |
Marciniak Dr. Róbert András
Reithoffer József |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | autómegosztó szolgáltatás Budapest fenntarthatóság mobilitás Z generáció |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58218 |
Hasonló tételek
A digitális pénzügyi szolgáltatások hatása a 18-25 év közötti fiatalok pénzügyi szokásaira
: Hajnal Olivér
: Hajnal Olivér
A közösségi médiában közzétett vizuális tartalmak hatása a turisztikai fogyasztói döntéshozatalra a 18-25 év közötti fiatalok körében
: Szakállas Boglárka
: Szakállas Boglárka
Az egészséges táplálkozás a 25-35 év közötti nők körében
: Borbély Anita
: Borbély Anita
A 18-25 év közötti egyetemi és főiskolai hallgatók vásárlási szokásainak vizsgálata a feladat- és élményorientált vásárlás, az impulzusvásárlás és az árérzékenység szemszögéből
: Rusnáková Barbara
: Rusnáková Barbara
A 18-25 éves korosztály fogyasztói szokásainak elemzése és összevetése Zalaegerszeg turisztikai kínálatával
: Tormássy Laura
: Tormássy Laura
Autómegosztó szolgáltatás budapesti vállalkozásoknak
: Eszenyi Zalán Csaba
: Eszenyi Zalán Csaba
Egyetemisták és főiskolások házon kívüli étkezési és fogyasztási szokásai Budapesten
: Józsa Diána Ivett
: Józsa Diána Ivett
Közösségi autómegosztó szolgáltatások helyzete Magyarországon
: Zsíros Bence
: Zsíros Bence
A Hervis megítélésének és image-ának vizsgálata a 20-25 év közötti fiatalok körében
: Berecz Annamária
: Berecz Annamária
Családtámogatási programok hatása a 18-40 év közötti felnőttek ingatlanvásárlási lehetőségeire Magyarországon
: Oroszi Zsigmond Boldizsár
: Oroszi Zsigmond Boldizsár
Hogyan választják meg beszállítóikat a "nagyok"? A beszállítók kiválasztása a T-Systems gyakorlatában
: Cábóczky Orsolya
: Cábóczky Orsolya
A funkcionális müzliszeletek fogyasztói megítélése a budapesti 18-30 év közötti fiatalok körében
: Szikszai Edina
: Szikszai Edina
A közösségi médiában tartalomgyártókon keresztül megjelenő esztétikai kezelések hatása a 18-25 éves magyar nőkre nézve
: Bana Dorka Patrícia
: Bana Dorka Patrícia
Influenszerek hatása a 20 és 25 év közötti nők fogyasztói magatartására és márkahűségére a kozmetikumok világában
: Papa Ines
: Papa Ines
Miért leszünk nagyvállalati alkalmazottak? Elhelyezkedési motivációk vizsgálata nagyvállalati környezetben, friss diplomás munkavállalók és egyetemisták tekintetében.
: Szakács-Kolozsvári Norbert
: Szakács-Kolozsvári Norbert
Az MBH Bank Nyrt. és MBH Befektetési Bank Zrt. lakossági befektetési szolgáltatásokat igénybe vevő 18-29 éves ügyfelek fogyasztói magatartása
: Újvári Norbert
: Újvári Norbert
Egyetemisták vállalkozói hajlandósága
: Ternóczky Gergő
: Ternóczky Gergő
Lengyelország és Európa - 25 év politikai, gazdasági és kulturális változásai
: Fodor-Mózes Barbara
: Fodor-Mózes Barbara
A Sharing economy megközelítése az autómegosztó szolgáltatások igényfelmérésén keresztül
: Horváth Zita
: Horváth Zita
EGY HAZAI HŰTÉSTECHNIKAI SZOLGÁLTATÁSOKAT NYÚJTÓ VÁLLALKOZÁS BEMUTATÁSA
: Kardos Kinga
: Kardos Kinga
Örökbefogadási trendek az elmúlt 25 évből
: Szűcs Natália
: Szűcs Natália
Egy pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó kisvállalkozás digitális marketingstratégiájának kialakítása
: Major Zita
: Major Zita
Miért dolgozunk?
: Balogh Bettina
: Balogh Bettina
Tanuló szervezetek a fenntartható fejlődés szolgálatában
: Bereczki Mónika
: Bereczki Mónika
Betegségek előrejelzése gépi tanuló algoritmusok használatával.
: Soós Ferenc
: Soós Ferenc
A MOL Limo közösségi autómegosztó szolgáltatásmarketing szempontú elemzése és fejlesztési lehetőségei
: Fehérvári Anna
: Fehérvári Anna
Milyen szolgáltatásokat ajánlanak fel a logisztikai szolgáltatók Zala megyében?
: Szabó László
Megjelent: (2018)
: Szabó László
Megjelent: (2018)
EGY SZÁMVITELI SZOLGÁLTATÁSOKAT NYÚJTÓ VÁLLALKOZÁS LÉTREHOZÁSÁNAK VIZSGÁLATA-FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEI
: Termini Alexandra
: Termini Alexandra
Online marketingkommunikációs tevékenység bemutatása és elemzése a Wallis Autómegosztó Zrt. példáján keresztül
: Takács Tamás Bence
: Takács Tamás Bence
Élelmiszer-pazarlás a magyar egyetemisták körében
: Dénes Bertilla
: Dénes Bertilla
Élelmiszer-pazarlás a magyar egyetemisták körében
: Dénes Bertilla
: Dénes Bertilla
A budapesti egyetemisták környezetbarát attitűdjének vizsgálata
: Csizmár Tibor Dániel
: Csizmár Tibor Dániel
Az egészségtudatosság szerepe az alkoholfogyasztó egyetemisták körében
: Takács Réka
: Takács Réka
A koronavírus hatása az egyetemisták pénzügyi tudatosságára
: Győri Károly Benedek
: Győri Károly Benedek
Optimizmus a pénzügyi túltervezésben A 18-35 év közöttiek pénzügyi döntéseinek vizsgálata
: Horváth Dominika
: Horváth Dominika
Fogyasztói szokások vizsgálata az optikus által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevők körében
: Kerek-Ujvári Dorottya Sára
: Kerek-Ujvári Dorottya Sára
A Kínában tanuló külföldiek kommunikációs és beilleszkedési problémái
: Lafferthon Ágnes
Megjelent: (2007)
: Lafferthon Ágnes
Megjelent: (2007)
A magyarországi szervezett turizmus változásai az elmúlt 25 évben
: Nagy Éva Ilona
Megjelent: (2014)
: Nagy Éva Ilona
Megjelent: (2014)
Pénzügyi tudatosság a középiskolások és egyetemisták körében
: Skerlecz Bianka
: Skerlecz Bianka
Kapunyitási pánik hatásának vizsgálata végzős egyetemisták körében
: Soltész Viktória
: Soltész Viktória
Hasonló tételek
-
A digitális pénzügyi szolgáltatások hatása a 18-25 év közötti fiatalok pénzügyi szokásaira
: Hajnal Olivér -
A közösségi médiában közzétett vizuális tartalmak hatása a turisztikai fogyasztói döntéshozatalra a 18-25 év közötti fiatalok körében
: Szakállas Boglárka -
Az egészséges táplálkozás a 25-35 év közötti nők körében
: Borbély Anita -
A 18-25 év közötti egyetemi és főiskolai hallgatók vásárlási szokásainak vizsgálata a feladat- és élményorientált vásárlás, az impulzusvásárlás és az árérzékenység szemszögéből
: Rusnáková Barbara -
A 18-25 éves korosztály fogyasztói szokásainak elemzése és összevetése Zalaegerszeg turisztikai kínálatával
: Tormássy Laura