Az autóipari márkakereskedői hálózat egységesítése, adatvezérelt döntéstámogatása és adatvizualizációja a Porsche Hungaria példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Czire Denissza
További közreműködők: Dobák Dr. Dóra Éva
Varga Kornél
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:adatbáziskezelés
adatgyűjtés
autóipar
autókereskedelem
hálózat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58285
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat célja az autóipari márkakereskedői hálózatok egységesítésének és teljesítményük adatvezérelt értékelésének vizsgálata informatikai eszközök alkalmazásán keresztül. A vizsgálat középpontjában olyan rendszerek állnak, mint a CRM, DMS és SFA, valamint ezek hálózati integrációja és a Power BI-alapú vizualizációk szerepe. A kutatás gyakorlati alapját egy hazai autóimportőr hálózatfejlesztési projektje adja, ahol strukturált adatgyűjtés és riportkészítés révén támogatták a döntéshozatalt.Az esettanulmány bemutatja az adatminőség és a visszacsatolási folyamatok fontosságát, valamint azt, hogy az egységes működés és a transzparens teljesítménymérés miként járulhat hozzá a hálózati hatékonyság növeléséhez. A dolgozat rámutat, hogy az informatika és az üzleti intelligencia ötvözése elengedhetetlen a versenyképes, adatalapú hálózati működés kialakításához.