Az autóipari márkakereskedői hálózat egységesítése, adatvezérelt döntéstámogatása és adatvizualizációja a Porsche Hungaria példáján keresztül
Elmentve itt :
| Szerző: | Czire Denissza |
|---|---|
| További közreműködők: |
Dobák Dr. Dóra Éva
Varga Kornél |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | adatbáziskezelés adatgyűjtés autóipar autókereskedelem hálózat |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58285 |
Hasonló tételek
Ellátásilánc-menedzsment az autóiparban a Porsche Hungaria példáján keresztül
: Kovács Georgina Rebeka
: Kovács Georgina Rebeka
EGY HAZAI AUTÓIPARI VÁLLALKOZÁS MÁRKAKERESKEDŐI HÁLÓZATÁNAK EMPIRIKUS ELEMZÉSE, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A VAGYONI, PÉNZÜGYI ÉS JÖVEDELMEZŐSÉGI HELYZETRE
: Csordás Tamás
: Csordás Tamás
Az adatvezérelt marketing
: Méhes Pál Tamás
: Méhes Pál Tamás
A Porsche Hungaria újautó logisztikai rendszerének vizsgálata
: Tóth Bernadett
: Tóth Bernadett
Adatvezérelt marketingeszközök alkalmazása márkakampányokban
: Janó Róbert
: Janó Róbert
A vállalkozási tevékenység hatékonyságának és jövedelmezőségének elemzése Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft. példáján keresztül bemutatva
: Harkainé Franyó Dóra
: Harkainé Franyó Dóra
Adatvezérelt Perszonalizált Kommunikáció a Bankszektorban
: Szakács Ádám
: Szakács Ádám
A budapesti ingatlanpiac adatvizualizációja és regresszió-analízise
: Szabó Nóra
: Szabó Nóra
Egy piacvezető vállalkozás értékesítési és marketing stratégiája – Porsche Hungária
: Bóka Gergely
: Bóka Gergely
BI eszközzel támogatott IT biztonság - kiszivárgott magyar jelszavak adatvizualizációja
: Kiss Judit
: Kiss Judit
Adatvezérelt döntéshozatal a fenntartható városi közlekedésben
: Stumph Ákos Sándor
: Stumph Ákos Sándor
Eladó-vevő partnerkapcsolatok a Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft. ellátási láncában
: Vas Dávid
: Vas Dávid
Magyarország autópiaci helyzete és a Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft. kapcsolata
: Nagyné Kovács Emőke
: Nagyné Kovács Emőke
A Bosch vállalat gyártástámogató rendszereinek adatvizualizációja, fejlesztése és vizsgálata
: Dolányi Martin
: Dolányi Martin
A H&M online értékesítésének adatvezérelt fejlesztése
: Kozák Luca
: Kozák Luca
Adatvezérelt döntéstámogatási módszerek használata kis- és középvállalkozásokban
: Mida Vivien
: Mida Vivien
Az elektromobilitás jelene és jövője Magyarországon a Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft. szemszögéből
: Hesz Attila Gergő
: Hesz Attila Gergő
Raktárkészlet optimalizálása a Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft-nél az adatbányászat eszközeinek segítségével
: Nagy Ákos
: Nagy Ákos
Szántóföldi növénytermesztés adatvizualizációja Power BI felületen a Mezőfalvai Zrt. cégcsoportjában
: Cselyuszka Balázs
: Cselyuszka Balázs
A gépjármű kereskedelem sajátosságainak vizsgálata a Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft. tevékenysége tükrében
: Tóth Péter
: Tóth Péter
A gépjármű kereskedelem sajátosságainak vizsgálata a Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft. tevékenysége tükrében
: Tóth Péter
: Tóth Péter
Logisztikai hálózat optimalizálása
: Somay Eszter Lilla
: Somay Eszter Lilla
Vállalati kintlévőség-kezelés, központosítás és a folyamatok egységesítése egy helyszínen a vállalat összes európai részlegénél
: Angyal Enikő
: Angyal Enikő
Online marketing stratégiaalkotás a KiwiSun bioszolárium franchise hálózat példáján keresztül
: Princzinger Nikolett Enikő
: Princzinger Nikolett Enikő
A magyar autópiac és a Porsche Hungaria értékesítésének statisztikai elemzése a válság tükrében
: Sisa Dóra
: Sisa Dóra
A Volkswagen konszern és a Porsche Hungaria piaci helyzetének elemzése Power BI környezetben
: Reé Zoltán
: Reé Zoltán
MLM, a hálózat csapdájában?
: Várvölgyi Melinda
: Várvölgyi Melinda
Bizalom, játék és hálózat
: Balla Ágnes
: Balla Ágnes
Autó alkatrész beszerzésének folyamata a Porsche Inter Auto Hungária Kft. bemutatásán keresztül normál és egyedi megrendelések alapján
: Palik Zsófia
: Palik Zsófia
A Porsche piaci pozíciójának elemzése
: Hegedűs Laura Anna
: Hegedűs Laura Anna
Mi a jövő? Az adatvezérelt döntéshozatal és az analitikus CRM rendszer
: Székely Gábor
: Székely Gábor
Árképzési stratégiák elemző bemutatása egy autóipari termelővállalat példáján keresztül
: Gál Panna Barbara
: Gál Panna Barbara
Vállalati kultúra a Porsche Inter Autó Hungária Kft. gyakorlatában Válságkezelés és a vállalati kultúra kapcsolata
: Neubauer Orsolya Zita
: Neubauer Orsolya Zita
A budapesti kerékpárút hálózat percepciója
: Lányi Katalin
Megjelent: (2013)
: Lányi Katalin
Megjelent: (2013)
Hálózat védelem Open Source eszközökkel
: Takács Dániel
: Takács Dániel
Konvolúciós neurális hálózat termékminőség-ellenőrzéséhez
: Becsei Dávid Sándor
: Becsei Dávid Sándor
Hasonló tételek
-
Ellátásilánc-menedzsment az autóiparban a Porsche Hungaria példáján keresztül
: Kovács Georgina Rebeka -
EGY HAZAI AUTÓIPARI VÁLLALKOZÁS MÁRKAKERESKEDŐI HÁLÓZATÁNAK EMPIRIKUS ELEMZÉSE, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A VAGYONI, PÉNZÜGYI ÉS JÖVEDELMEZŐSÉGI HELYZETRE
: Csordás Tamás -
Az adatvezérelt marketing
: Méhes Pál Tamás -
A Porsche Hungaria újautó logisztikai rendszerének vizsgálata
: Tóth Bernadett -
Adatvezérelt marketingeszközök alkalmazása márkakampányokban
: Janó Róbert