Folyamatmodellezés és optimalizálás vállalati telefonos környezetben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gyarmati Dávid Róbert
További közreműködők: Avornicului Dr. Mihály Szilárd
Gábor Krisztián
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:folyamat modell
hálózat
optimalizálás
üzleti folyamatok
vállalati folyamatok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58286

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58286
005 20250923130455.0
008 250923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Gyarmati Dávid Róbert 
245 1 0 |a Folyamatmodellezés és optimalizálás vállalati telefonos környezetben  |c Gyarmati Dávid Róbert  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatom során ismertettem a kedves olvasót azzal, hogy mi is köt engem személyesen ehhez a témához. Továbbá azt, hogy mi a folyamat, milyen szerepeket tölt be mindennapi életünkben. Bemutattam a különböző folyamat modelleket, mik a szerepeik, tulajdonságaik. Ezek után ismertettem ezen folyamatmodellek részeit, mégis milyen alapkövek segítségével épül is fel egy ilyen modell, miben segít, milyen helyeken és életkörülményekben használják őket (Szekvencia, elágazás, besorolódás, ciklus, Fork és join csomópontok, mik azok a teljes folyamatok és a hierarchikus folyamatmodellek. illetve folyam példányok. Majd tisztásztam magának a folyamatmodellezésnek a céljait, és azt, hogy mégis milyen fajta folyamatok vannak, ezeknek milyen modelljei és lépései vannak. Mik azok az üzleti folyamatok és fejlesztési folyamatok. Ismertettem, hogy egy cégnél általában milyen folyamatmodell a megszokott és azon belül milyen pontos modellt használnak, melyiknek mik az előnyei, hátrányai. Ezeknek a segítségével én szinte biztos vagyok abba, hogy a kedves olvasó létre tudna hozni egy saját, önálló folyamatábrát, akár egyszerűt, akár részletesebbet. Tisztáztam azt, hogy saját rövid véleményem szerint, miként is lehetne optimalizálni egy vállalati folyamatot, folyamatmodellt és magának a munkahelynek a működését Ezen kívül bemutattam azt is, hogy a szakértől milyen véleményen vannak ezzel a témával kapcsolatban, ők hogyan optimalizálnának. Ezek után nagyon röviden bemutattam a céget, ahol jelenleg dolgozok, a világon hány helyen és hol helyezkedik el, milyen szolgáltatásokat és segítségeket biztosit. Az olvasót beavattam a munkahelyem részletesebb bemutatásába, hogyan is működik belülről egy ilyen cég, milyen részlegek vannak, milyen eszközöket és rendszereket használunk, mik az előnyeik és hátrányaik, és hogy ezeket, hogyan lehete optimalizálni a jobb munkavégzés érdekében. Ekkor bemutattam a cégünk egyik, ha nem legfontosabb részét, a telefonrendszerünket. Ismertettem, hogy milyen hardware és software-ek segítségével létezik ez a rendszer, milyen részei, építő kövei vannak, hogyan kezeljük őket és milyen folyamat alapján jön létre egy telefonhívás ügyintéző és ügynök között. Két operációs részlegen dolgozó munkatársával folytatott rövid interjú keretein belül ismertettem, hogy mégis az ezt a rendszert használó átlag felhasználónak milyen nehézségei vannak a jelenlegi nem csak rendszerrel, hanem a munkájának minden ehhez kapcsolódó aspektusával. Ismertettem az éppen bevezetés alatt álló új telefonos rendszer, a felhőalapú Cloud Genesys rendszert, milyen tulajdonságai vannak, és miben jelente fejlesztést, hogyan optimalizálná a jelenlegi Avaya rendszerünket. 
695 |a folyamat modell 
695 |a hálózat 
695 |a optimalizálás 
695 |a üzleti folyamatok 
695 |a vállalati folyamatok 
700 1 |a Avornicului Dr. Mihály Szilárd  |e ths 
700 1 |a Gábor Krisztián  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58286/1/Gyarmati%20D%C3%A1vid%20R%C3%B3bert%20FVS54B.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58286/2/Gazdas%C3%A1ginfromatika_Gyarmati_D%C3%A1vid_R%C3%B3bert.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58286/3/Alapkepzes_biralat_Gyarmati_David.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58286/4/szakdolgozat-biralat-es-javaslat-gyarmati-d%C3%A1vid.pdf  |z Dokumentum-elérés