Mitől lesz sikeres egy értékesítő? – Életkori különbségek és szervezeti tapasztalatok a One Zrt.-nél
Saved in:
| Main Author: | Hajdú Eszter Lili |
|---|---|
| Other Authors: | Szászvári Dr. Karina Ágnes |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | életkor értékesítés motiváció siker sikertényezők |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58292 |
Similar Items
Mitől igazán jó egy sikeres értékesítő?
: Szabó Dóra
: Szabó Dóra
Mitől lesz cool egy szórakozóhely Budapesten? A Morrison's szórakozóhelyek marketingtevékenységén keresztül
: Kosaras Brigitta
: Kosaras Brigitta
Kontrolling beszámolók – Mitől lesz értékes egy kontrolling riport?
: Zakor Dorina
: Zakor Dorina
Miért tesztelünk és mitől lesz eredményes egy szoftvertesztelés?
: Mölcs Martin
: Mölcs Martin
Mitől sikeres a Hapimag?
: Szilágyi Kinga
: Szilágyi Kinga
Mitől lesz egy szálláshely borhotel? A magyarországi borhotelek helyzete
: Csizmadia Krisztina
: Csizmadia Krisztina
Mitől lesz vonzó a Z generáció számára egy álláshirdetés?
: Töröcsik Mónika Julianna
: Töröcsik Mónika Julianna
Mitől sikeres a dm-drogerie markt?
: Szokob Helga
: Szokob Helga
[Competing industries in islands] ; [Mitől lesz vonzó egy úti cél?] című cikkek fordítása
: Polyák Emese
: Polyák Emese
Mitől sikeres a housekeeping egy szálloda üzemeltetésben
: Csurgai Viktória
: Csurgai Viktória
Mitől lehet sikeres a magyar piacon egy jeges tea márka?
: Bodnár Boglárka
: Bodnár Boglárka
Hogyan lesz egy hideghívásból megbízás az Eurosped Zrt-nél
: Sőti Marcell
: Sőti Marcell
A Kulturális Körutazások Résztvevőinek Életkori Sajátosságai A Haris Travel Clubnál Szerzett Tapasztalataim Alapján
: Rácz Dénes Róbert
: Rácz Dénes Róbert
Mitől sikeres egy település? – A településmárka tényezői közötti összefüggések vizsgálata Pécs város vonatkozásában.
: Czakó Friderika
: Czakó Friderika
Consequences of the one belt one road for the central and eastern european region
: Gan Chunyan
: Gan Chunyan
Miről ismerszik meg a sikeres értékesítő? Egy FMCG termék sikeres értékesítéshez szükséges tulajdonságok, kompetenciák és attitűdök vizsgálata.
: Felkai Boglárka Zsuzsanna
: Felkai Boglárka Zsuzsanna
Individual financial planning and self-care in one's 20s
: Baranyi Fanni Lili
: Baranyi Fanni Lili
Economic relationships between China and different regions under one belt one road
: Sun Shuxin
: Sun Shuxin
The development of the structure of world economic relations under “One Belt, One Road" of China
: Zhang Bowen
: Zhang Bowen
The appearance, consequences and solution of hyperinflation in th elast one hundred years
: Hajdu Péter László
: Hajdu Péter László
Analysis of the One Belt One Road Initiative and its economic and political effects in Latin America
: Solorzano Bryan Andres
: Solorzano Bryan Andres
Hogyan lesz egy tervből késztermék a Best Ponyva Kft.-nél
: Márián Zsuzsanna
: Márián Zsuzsanna
Lesz gáz, vagy gáz lesz? avagy Hogyan fékezheti meg az EU az orosz "energiafegyvert"?
: Hauck Attila
: Hauck Attila
The importance of finance management of the one foundation
: Fan Mr Hanyang
Published: (2019)
: Fan Mr Hanyang
Published: (2019)
MOL MAGYARORSZÁG A magyar üzemanyag-értékesítő kiskereskedelmi piac átvilágítása egy sikeres magyar vállalat bemutatásán keresztül
: Vágvölgyi Pál
: Vágvölgyi Pál
Four Seasons in One Day The Different Shades of Organisational
: Heidrich Balázs, et al.
Published: (2015)
: Heidrich Balázs, et al.
Published: (2015)
Mitől függhet egy statisztika tárgy teljesítése?
: Ország Adrienn, et al.
Published: (2024)
: Ország Adrienn, et al.
Published: (2024)
Gyakornokként szerzett tapasztalatok a STILL Kft-nél
: Virág Kata Panna
: Virág Kata Panna
Sminktermékeket értékesítő webáruház létrehozásának lehetőségei
: Kovács Réka
: Kovács Réka
Értékesítő munkakör az Accor-nál
: Kiss Zoltán
: Kiss Zoltán
One Belt One Road Initiative, stratégie d'expansion de la Chine dans le commerce international
: Tomojzer Máté
: Tomojzer Máté
Kontrolling az SAP Business One-ban
: Soós Gábor
: Soós Gábor
Linea One Kft. 2022. zárlati folyamata
: Herceg Nikoletta
: Herceg Nikoletta
Mitől menekült meg a világ 1962-ben?
: Kiss Gábor
: Kiss Gábor
”Two cities – One destination” Challenges of tourism destination management in Europe
: Csiki Eszter
: Csiki Eszter
Energiakörkép avagy mi lesz a jövő energiája
: Koskocsák Éva
: Koskocsák Éva
A vezetőfejlesztés fontossága - hogyan lesz jóból kiváló?
: Végvári Gábor
: Végvári Gábor
Marketing kommunikáció a magánorvosi piacon Magyarországon Az életkori különbségek ellenére, célcsoportok hatékony elérése
: Hajdu Csilla
: Hajdu Csilla
Szervezeti kihívások az ERP projektek sikeres megvalósításában
: Guan Yizheng
: Guan Yizheng
The research of International Trade Financing Business Risk management of Bank of China Shanghai Branch under the "One Belt One Road" strategy
: Zheng Qianhui
: Zheng Qianhui
Similar Items
-
Mitől igazán jó egy sikeres értékesítő?
: Szabó Dóra -
Mitől lesz cool egy szórakozóhely Budapesten? A Morrison's szórakozóhelyek marketingtevékenységén keresztül
: Kosaras Brigitta -
Kontrolling beszámolók – Mitől lesz értékes egy kontrolling riport?
: Zakor Dorina -
Miért tesztelünk és mitől lesz eredményes egy szoftvertesztelés?
: Mölcs Martin -
Mitől sikeres a Hapimag?
: Szilágyi Kinga