A digitális toborzási platformok hatékonysága a pénzügyi szektorban
Elmentve itt :
| Szerző: | Blazsek Anna |
|---|---|
| További közreműködők: |
Andicsku Anett
Faragóné Lepp Katalin |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | digitális felületek digitális kor munkaerő toborzás pénzügyi szektor toborzás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58332 |
Hasonló tételek
A digitális platformok szerepe a hálózati gazdaságban
: Basa-Őri Szandra
: Basa-Őri Szandra
A digitális platformok szerepe a személyszállításban a Budapest GO és a Főtaxi applikációk összehasonlító elemzése
: Berencsi Antónia
: Berencsi Antónia
A digitális média platformok hatása a hagyományos rádiós kommunikációra
: Rafael Szabolcs
: Rafael Szabolcs
Digitális platformok szerepe a jégkorong szurkolók és szponzorok esetében
: Kovács Kornélia
: Kovács Kornélia
Digitális kommunikáció a munkahelyeken, kollaborációs platformok hatása az üzleti életben
: Dunay Benedek László
: Dunay Benedek László
Marketingkommunikációs eszközök hatékonysága a B2B szektorban
: Fejér Csilla
: Fejér Csilla
A generációk közötti különbségek és a digitális platformok szerepe a magyar utazási szokásokban
: Kiss Júlia
: Kiss Júlia
IT support platformok használata egy nagyvállalatnál
: Péter Richárd Szilveszter
: Péter Richárd Szilveszter
Közösségi platformok szerepe az értékesítésben
: Szokola Nóra
: Szokola Nóra
Mikrovállalati toborzási gyakorlat
: Béres Marcell
: Béres Marcell
Low code platformok szerepe az üzleti alkalmazásfejlesztésben
: Korek György
: Korek György
Zeneipar gazdasági változásai az online platformok hatására
: Dudás-Kass Zsombor Imre
: Dudás-Kass Zsombor Imre
Marketingkommunikáció hatékonysága a fodrásziparban
: Amin Nadin Anna
: Amin Nadin Anna
„ Économie circulaire, réconcilier croissance et environnement” és a „Digitális platformok és a Big Data” című szövegek szakfordítása
: Tomin Fanny
: Tomin Fanny
Családtámogatások hatékonysága
: Király Sára Daniella
: Király Sára Daniella
Digitális marketing a B2B szektorban
: Décsei Kinga
: Décsei Kinga
Utazási irodák, és online platformok A turisztikai szektor átalakulása, és az utazási döntések háttértényezői
: Balogh Adrienn
: Balogh Adrienn
Az email marketing szerepe és hatékonysága a kis és középvállalatok digitális stratégiájában
: Horváth Kristóf Barnabás
: Horváth Kristóf Barnabás
A kiszervezett toborzási szolgáltatás hatékonyságának vizsgálata
: Prigyeni Vivien
: Prigyeni Vivien
A Microsoft digitális transzformáció megközelítése a pénzügyi szektorban, a szektor digitalizációja Magyarországon
: Asztalos Dóra
: Asztalos Dóra
A Low-Code/No-code platformok szerepe a modern szoftverfejlesztésben
: Borsik Zsolt
: Borsik Zsolt
A közösségi média platformok emberi viselkedést befolyásoló hatásának vizsgálata
: Bognár Zita
: Bognár Zita
Kihívások és megoldandó problémák a közösségi média platformok fejlesztésében
: Mandics Péter
: Mandics Péter
Netalapú média platformok fogyasztási szokásainak vizsgálata a hazai piacon
: Varga Márton Zsigmond
: Varga Márton Zsigmond
Toborzási folyamatok, foglalkoztatási formák egy önkormányzatnál
: Ádám Vanessza
: Ádám Vanessza
Online jelenlét és digitális marketing a fogászati szektorban
: Kerekes Sándor Balázs
: Kerekes Sándor Balázs
A pénzügyi beszámolóhoz kapcsolódó IT audit vizsgálat folyamata, hatékonysága
: Harmath Beáta
: Harmath Beáta
In-store eszközök hatékonysága
: File Flóra
: File Flóra
A kutatási módszerek hatékonysága a piaci szektorban, különös tekintettel az Invitech ICT Services Kft.-ra
: Horváth Dorina
: Horváth Dorina
A HungaroControl Zrt. toborzási stratégiájának megújítása
: Laura Metrotta Laura Metr Laura Metrotta
: Laura Metrotta Laura Metr Laura Metrotta
A HungaroControl Zrt. toborzási stratégiájának megújítása
: Metrotta Laura
: Metrotta Laura
Modern toborzási stratégiák a szolgáltató központok világában
: Szécsényi Krisztina
: Szécsényi Krisztina
A Gyermelyi Zrt. toborzási és kiválasztási stratégiája
: Dubovszky Liána
: Dubovszky Liána
Az online hirdetési platformok - A Google és Facebook fizetett hirdetései
: Potyondi Emese
: Potyondi Emese
Influenszerek hatása a vásárlási döntéshozatalban (Közösségi média platformok legnagyobb hátrányai)
: Barta Laura Lili
: Barta Laura Lili
Újfajta toborzási módszerek megjelenése az átformálódó munkaerőpiacon
: Hajdók Andrea Antónia
: Hajdók Andrea Antónia
Toborzási és kiválasztási stratégiák, eljárások és módszerek
: Dombi Eszter
: Dombi Eszter
Toborzási eljárások, tendenciák az Y generáció szempontjából
: Szurovecz Lúcia Eszter
: Szurovecz Lúcia Eszter
Toborzási és Kiválasztási Módszerek, Eszközök Átalakulásának Vizsgálata
: Bereczky Norbert Zoltán
: Bereczky Norbert Zoltán
Toborzási és kiválasztási stratégiák, eljárások és módszerek
: Racskó Szabina Alexa
: Racskó Szabina Alexa
Hasonló tételek
-
A digitális platformok szerepe a hálózati gazdaságban
: Basa-Őri Szandra -
A digitális platformok szerepe a személyszállításban a Budapest GO és a Főtaxi applikációk összehasonlító elemzése
: Berencsi Antónia -
A digitális média platformok hatása a hagyományos rádiós kommunikációra
: Rafael Szabolcs -
Digitális platformok szerepe a jégkorong szurkolók és szponzorok esetében
: Kovács Kornélia -
Digitális kommunikáció a munkahelyeken, kollaborációs platformok hatása az üzleti életben
: Dunay Benedek László