Optimizmus a pénzügyi túltervezésben A 18-35 év közöttiek pénzügyi döntéseinek vizsgálata
Elmentve itt :
| Szerző: | Horváth Dominika |
|---|---|
| További közreműködők: | Jáki Dr.habil Erika |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | optimizmus pénzügyi terv racionalitás túltervezés viselkedéstan |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58337 |
Hasonló tételek
A hazai fiatalok (18-30 év közöttiek) fesztivál látogatási szokásai, keresleti igényeinek bemutatása és elemzése
: Rózsa Rebeka
: Rózsa Rebeka
Optimizmus - a hajtóerő? Az optimizmus teljesítményre gyakorolt hatásának vizsgálata a Nestlé Hungária Kft. szerencsi gyárában
: Trócsányi Tímea
: Trócsányi Tímea
A magyar gasztronómia vonzereje a külföldi fiatalok (18-35 évesek) szerint
: Patai Tímea Margit
: Patai Tímea Margit
Az édesítőszerek fogyasztási szokásai a 18 és 35 éves korosztály körében
: Szabó Lídia
: Szabó Lídia
Napjainkban elérhető elektronikus fizetési rendszerek bemutatása és ezek használatának vizsgálata a 18-35 éves korosztály körében
: Nagy Zita
: Nagy Zita
Fiatal, 35 év alatti szülők vásárlási döntését befolyásoló tényezők vizsgálata
: Lencsés Klaudia
: Lencsés Klaudia
A digitális pénzügyi szolgáltatások hatása a 18-25 év közötti fiatalok pénzügyi szokásaira
: Hajnal Olivér
: Hajnal Olivér
Az egészséges táplálkozás a 25-35 év közötti nők körében
: Borbély Anita
: Borbély Anita
A nők vásárlási döntéseinek vizsgálata a szépségápolási termékekkel kapcsolatban
: Szabadszállási Regina
: Szabadszállási Regina
A dashboard jelentősége a vállalat döntéseinek meghozatalánál
: Kiss Richárd Gergely
: Kiss Richárd Gergely
A magyar és a holland online vásárlási szokások és attitűdök összehasonlítása, a 20 és 30 év közöttiek körében
: Oprável Petra
: Oprável Petra
A Shoes35 online marketing tevékenységének elemzése
: Gyenes Gábor
: Gyenes Gábor
Két vendéglátó egység koronavírus alatti döntéseinek az összehasonlítása
: Nagy Benedek
: Nagy Benedek
A 14-18 éves fiatalokat nevelő családok pénzügyi tudatossága
: Todorov Ráhel
: Todorov Ráhel
Fogyasztói magatartás vizsgálata az arcápolási termékek piacán a 20 és 35 év közötti magyar nők körében
: Ládi Judit
: Ládi Judit
Különböző generációk utazási döntéseinek hatása az utazási irodák jövőjére
: Futó Nikolett
: Futó Nikolett
A 20 és 35 év közötti fiatalok megtakarítási hajlandósága hazánkban 2017 és 2022 között
: Treplán Liza
: Treplán Liza
A fiatalok megtakarítási szokásai és pénzügyi tudatossága-Milyen pénzügyi döntéseket hoznak a 18-30 évesek?
: Török Hanna Krisztina
: Török Hanna Krisztina
Beszerzés feladatai, vállalati hierarchiában elfoglalt szerepe, döntéseinek hatása egy adott vállalatnál
: Pongrácz Ivett
: Pongrácz Ivett
A kapunyitási pánik vizsgálata 18-30 évesek körében
: Hegedős Kiara
: Hegedős Kiara
Családtámogatási programok hatása a 18-40 év közötti felnőttek ingatlanvásárlási lehetőségeire Magyarországon
: Oroszi Zsigmond Boldizsár
: Oroszi Zsigmond Boldizsár
A hazai szakképzési rendszer 35 éve avagy változásfejlődés, feszültségek, megoldásra váró problémák
: Jakab Tamás
: Jakab Tamás
A funkcionális müzliszeletek fogyasztói megítélése a budapesti 18-30 év közötti fiatalok körében
: Szikszai Edina
: Szikszai Edina
Miért választják a Budapesten tanuló 18–25 év közötti egyetemisták az autómegosztó szolgáltatásokat?
: Kecskeméti Marcell
: Kecskeméti Marcell
A hazai szakképzési rendszer 35 éve avagy, változás, fejlődés, feszültségek megoldásra váró problémák
: Jakab Tamás
: Jakab Tamás
Természetjárással kapcsolatos utazási szokások vizsgálata a 18-28 éves korosztályban
: Visnyei Vivien
: Visnyei Vivien
Életstílusjegyek a 18-24 éves fiatalok körében
: Pálmai Bence
: Pálmai Bence
A 18-55 éves korosztály ruhavásárlási szokásainak vizsgálata a koronavírus-járvány tükrében
: Krakovszky Gréta
: Krakovszky Gréta
Energiaitalok és Izotóniás Italok Fogyasztói Szokásainak Vizsgálata 18 és 30 Évesek Körében
: Sipos Endre
: Sipos Endre
A magyar cukrászati termékek fejlődése a 18. századtól napjainkig
: Ring Bence
: Ring Bence
Gazdasági válságok a 18. századtól az 1929-33-as válságig
: Nagy András
Megjelent: (2014)
: Nagy András
Megjelent: (2014)
Webáruházak vonzásában - az online vásárlók fogyasztói magatartásának vizsgálata a 18-40 éves korosztályban
: Kovács Kinga
Megjelent: (2014)
: Kovács Kinga
Megjelent: (2014)
A belföldi 20-35 éves wellness turisták fogyasztói magatartása, motivációi és a befogadó vendéglátó egységek felkészültségének harmóniája
: Rosta Nóra Katalin
: Rosta Nóra Katalin
A közösségi médiában közzétett vizuális tartalmak hatása a turisztikai fogyasztói döntéshozatalra a 18-25 év közötti fiatalok körében
: Szakállas Boglárka
: Szakállas Boglárka
IAS 18-ről IFRS 15-re való áttérés bemutatása
: Zsótér Mariann
: Zsótér Mariann
A Dunamenti Erőmű Zrt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének vizsgálata 5 év beszámolói alapján
: Horváth Adél
: Horváth Adél
A 18-25 év közötti egyetemi és főiskolai hallgatók vásárlási szokásainak vizsgálata a feladat- és élményorientált vásárlás, az impulzusvásárlás és az árérzékenység szemszögéből
: Rusnáková Barbara
: Rusnáková Barbara
Egy vállalkozás vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése és az eredmény alakulását befolyásoló tényezők utólagos vizsgálata több év beszámolói alapján
: Horvát Dominika
: Horvát Dominika
A 2017/18-as magyar NB I-es szezon labdarúgócsapatainak beszámolóinak elemzése
: Márkus Dániel
: Márkus Dániel
Globalizáció, fejlődés és fenntarthatóság− Beszámoló a Nemzetközi Közgazdasági Társaság 18. világkongresszusáról
: Losoncz Miklós, et al.
Megjelent: (2017)
: Losoncz Miklós, et al.
Megjelent: (2017)
Hasonló tételek
-
A hazai fiatalok (18-30 év közöttiek) fesztivál látogatási szokásai, keresleti igényeinek bemutatása és elemzése
: Rózsa Rebeka -
Optimizmus - a hajtóerő? Az optimizmus teljesítményre gyakorolt hatásának vizsgálata a Nestlé Hungária Kft. szerencsi gyárában
: Trócsányi Tímea -
A magyar gasztronómia vonzereje a külföldi fiatalok (18-35 évesek) szerint
: Patai Tímea Margit -
Az édesítőszerek fogyasztási szokásai a 18 és 35 éves korosztály körében
: Szabó Lídia -
Napjainkban elérhető elektronikus fizetési rendszerek bemutatása és ezek használatának vizsgálata a 18-35 éves korosztály körében
: Nagy Zita