Az e-kereskedelem innovatív formái Mobil- és közösségi médiás vásárlás magyar fogyasztói mintán
Elmentve itt :
| Szerző: | Fekete Béla Bence |
|---|---|
| További közreműködők: |
Eckert Bálint
Tóth Marcián |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | AR/VR technológiák kiskereskedelemben elektronikus kereskedelem - online kereskedelem fogyasztói bizalom közösségi média kereskedelem mobilkereskedelem |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58350 |
Hasonló tételek
Az elektronikus kereskedelem szabályozása, az e-üzletben való vásárlás fogyasztóvédelmi sarokpontjai
: Badics Szilvia
: Badics Szilvia
Az X, Y, Z Generáció és az e-kereskedelem, online vásárlás kapcsolata
: Szigetvári Márton Gál
: Szigetvári Márton Gál
Hogyan kommunikál a Starbucks? Innovatív közösségi média megoldások a magyar piacon
: Jámbor Noémi
: Jámbor Noémi
A mobil kommunikáció, adatátvitel formái, eszközei és gazdálkodási hatásai
: Pámer Adrián
: Pámer Adrián
Az e-kereskedelem és az online fogyasztói magatartás vizsgálata; Az online marketingeszközöktől az innovatív fizetési megoldásokig
: Mészáros Adrienn
: Mészáros Adrienn
A fogyasztói bevonás megnyilvánulási formái a közösségi médián keresztül
: Kazár Zalán Kristóf
: Kazár Zalán Kristóf
Fogyasztói preferencia vizsgálat okostelefon vásárlás kapcsán
: Magyar Adrienn
: Magyar Adrienn
Fogyasztói Magatartás az Online Vásárlás Világában
: Puhl Adrienn
: Puhl Adrienn
Impulzív vásárlás a felgyorsult fogyasztói társadalomban
: Tóth Noémi Brigitta
: Tóth Noémi Brigitta
Az internetes vásárlás hatása a fogyasztói társadalomra
: Frank Dominika
: Frank Dominika
Internet üzleti alkalmazása - közösségi vásárlás és kuponmarketing Magyarországon
: Vincze Éva Angéla
: Vincze Éva Angéla
A magyar e-kereskedelem és a tudatos bőrápolás kapcsolata
: Fekete Aliz
: Fekete Aliz
Luxus innovatív (mobil/gyors) házak hasznosítása rövidtávú bérbeadással, mint ingatlanberuházási projekt
: Vlaszaty Soma Gábor
: Vlaszaty Soma Gábor
E-kereskedelem fogyasztói magatartás és webáruház választási szokások vizsgálata
: Dreisziger Máté
: Dreisziger Máté
A fogyasztói magatartás változása az e-kereskedelem térhódításával
: Pjéter Eszter
: Pjéter Eszter
Online kontra bolti vásárlás - fogyasztói magatartás a 21. században
: Kovács Adina
Megjelent: (2014)
: Kovács Adina
Megjelent: (2014)
Az e-kereskedelem logisztikai kihívásai
: Szabó Bence
: Szabó Bence
A fogyasztói vásárlás és a kereskedelmi márkás termékek vásárlásának tudatossága
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
E-kereskedelem napjainkban vásárlási szokások
: Kertész Zsófia
: Kertész Zsófia
Az e-kereskedelem térnyerése
: Schwetz Viktor
: Schwetz Viktor
Innovatív fizetés, innovatív ügyfelek?
: Geszti Réka Kriszta
: Geszti Réka Kriszta
Az egészségtudatosság szerepe, mértéke a fogyasztói magatartásunkban az élelmiszer vásárlás során
: Viz Mercedes
: Viz Mercedes
A közösségi média szerepe a fogyasztói döntésekben
: Sztyéhlik Dominika
: Sztyéhlik Dominika
The Impact of the Development of E-Mobility in China on the German Automotive Industry
: Józsa Philipp
: Józsa Philipp
Mobil alkalmazások szerepe, fejlesztése
: Fekete Gábor András
: Fekete Gábor András
Fogyasztói elégedettség és lojalitás T-Mobile mobilszolgáltató esetében
: Móricz Ádám Zsolt
: Móricz Ádám Zsolt
E-kereskedelem és online marketing
: Barkaszi Márk
: Barkaszi Márk
Az e-kereskedelem szerepe napjainkban
: Slemmer Csaba
: Slemmer Csaba
E-kereskedelem és a webáruházak
: Szabó Viktória
: Szabó Viktória
E-kereskedelem szerepe a logisztikában
: Zimányi Dániel
: Zimányi Dániel
Az e-kereskedelem logisztikai kihívásai
: Dein Gábor
: Dein Gábor
Az E-kereskedelem logisztikai folyamatai
: Imre Martin Dániel
: Imre Martin Dániel
Hasonló tételek
-
Az elektronikus kereskedelem szabályozása, az e-üzletben való vásárlás fogyasztóvédelmi sarokpontjai
: Badics Szilvia -
Az X, Y, Z Generáció és az e-kereskedelem, online vásárlás kapcsolata
: Szigetvári Márton Gál -
Hogyan kommunikál a Starbucks? Innovatív közösségi média megoldások a magyar piacon
: Jámbor Noémi -
A mobil kommunikáció, adatátvitel formái, eszközei és gazdálkodási hatásai
: Pámer Adrián -
Az e-kereskedelem és az online fogyasztói magatartás vizsgálata; Az online marketingeszközöktől az innovatív fizetési megoldásokig
: Mészáros Adrienn