Fesztiválmarketing - Fesztiválok Magyarországon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Jármy Dominik
További közreműködők: Németh Dr. Szilárd
Radnóthy Veronika
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fesztivál
fogyasztói magatartás
marketing
média
reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58353

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58353
005 20250923130614.0
008 250923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Jármy Dominik 
245 1 0 |a Fesztiválmarketing - Fesztiválok Magyarországon  |c Jármy Dominik  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozat a fesztiválmarketing témakörét dolgozza fel, különös tekintettel a magyarországi zenei fesztiválokra. A dolgozat célja, hogy részletesen bemutassa, milyen szerepet tölt be a marketing a fesztiválok szervezésében és lebonyolításában, valamint, hogy milyen stratégiákat és eszközöket alkalmaznak a fesztiválszervezők és a márkák annak érdekében, hogy hatékonyan szólítsák meg a célközönséget. A dolgozat kiindulópontja, hogy a zenei fesztiválok mára jóval többé váltak egyszerű kulturális rendezvényeknél: fontos marketingfelületté, illetve közösségi élménytérré nőtték ki magukat. A dolgozat első részében a fesztiválok fejlődését, típusait, valamint társadalmi és gazdasági jelentőségét vizsgálja. Ezt követően bemutatja a marketing szerepét a fesztiválok világában, külön hangsúlyt fektetve a célcsoportok meghatározására, a márkakommunikációra, a szponzorációra, a digitális jelenlétre és az élményalapú marketingre. A dolgozat ezen része elméleti keretet biztosít a gyakorlati vizsgálatokhoz, és alapul szolgál az empirikus kutatáshoz. A dolgozat gyakorlati része egy saját készítésű, online kérdőíves kutatásra épül, amelyben a válaszadók fesztiválokkal és ott megjelenő márkakommunikációval kapcsolatos attitűdjeit vizsgálja. A kérdőív többek között arra keresi a választ, hogy mennyire fogadják el a látogatók a szponzoráció jelenlétét, hogyan viszonyulnak a márkamegjelenésekhez, illetve milyen típusú marketingaktivitásokat tartanak emlékezetesnek vagy zavarónak, illetve vizsgálja a válaszadók fesztiválozási szokásait és preferenciáit. A válaszok alapján a dolgozat bemutatja a fesztivállátogatók általános véleményét és tapasztalatait, valamint statisztikai elemzést alkalmaz a kapott adatok értelmezésére. A szakdolgozatban szereplő kutatás célja, hogy betekintést nyújtson abba, miként találkozik a marketing és a fesztiválélmény a gyakorlatban, valamint, hogy hogyan jelennek meg a márkák az eseményeken a résztvevők szemszögéből. A dolgozat záró része összegzi a kutatás főbb megállapításait és javaslatokat fogalmaz meg a jövőbeni marketinggyakorlatokra vonatkozóan 
695 |a fesztivál 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a marketing 
695 |a média 
695 |a reklám 
700 1 |a Németh Dr. Szilárd  |e ths 
700 1 |a Radnóthy Veronika  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58353/1/J%C3%A1rmy_Dominik_X9AU83.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58353/2/BA_O_J%C3%A1rmy_Dominik.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58353/3/J%C3%A1rmy%20Dominik_b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58353/4/BA_B_J%C3%A1rmy_Dominik.pdf  |z Dokumentum-elérés