A mesterséges intelligencia alkalmazása a digitális marketingben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hugyecz Dávid
További közreműködők: Balázsné Dr. Lendvai Marietta
Murányi Márta
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális marketing
e-marketing - elektronikus marketing
marketing-kampány
marketingeszközök
mesterséges intelligencia
tartalomkezelés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58357
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomban a mesterséges intelligencia digitális marketingben betöltött szerepét vizsgáltam, különös tekintettel annak lehetőségeire, előnyeire és kihívásaira. Célom az volt, hogy feltárjam, hogyan használják a vállalatok az AI-t a célcsoport-azonosítás, a tartalomoptimalizálás és az automatizált kampánykezelés területén. A kutatás során online kérdőívet és mélyinterjúkat alkalmaztam, amelyek révén betekintést nyertem a szakemberek és fogyasztók tapasztalataiba. Megállapítottam, hogy az AI jelentős mértékben hozzájárul a marketinghatékonyság növeléséhez, ugyanakkor számos etikai és adatvédelmi kérdést is felvet. Fontos, hogy az automatizáció mellett megőrizzük az emberi kreativitást és a döntéshozatal kontrollját, mert csak így érhető el hosszú távon fenntartható és bizalomépítő marketingstratégia.