A Shared Service Center működési modellje és hatékonysága a vállalati menedzsmentben A Nissan SSC elemzése
Elmentve itt :
| Szerző: | Bartha Gábor |
|---|---|
| További közreműködők: |
Aranyosi-Török Hajnalka
Réthi Dr. Gábor |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | gazdasági szolgáltatás kiszervezés könyvelés kutatási eredmények vállalati pénzügyek |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58359 |
Hasonló tételek
A Shared Service Center (SSC) bemutatása, KPMG-KGSH kialakulása
: Herbert Alexandra
: Herbert Alexandra
A Shared Service Center (SSC) bemutatása, összehasonlítása más modellekkel, illetve megjelenése a vállalati gyakorlatban
: Szokola Szabolcs
: Szokola Szabolcs
Shared Services Center (SSC), avagy a multinacionális cégek magyarországi szolgáltató központjai
: Horváth Tamás
: Horváth Tamás
Analysis of Shared Service Centers from Different Aspects
: Jágri Ádám
: Jágri Ádám
Pályekezdők kilátásai Magyarországon- Shared Service Center, mint elhelyezkedési lehetőség
: Kárász Tünde
: Kárász Tünde
Multinacionális cégcsoporton belül szolgáltató, magyarországi Shared Serivce Center belső működési folyamatainak optimalizálása
: Buday Levente Bálint
: Buday Levente Bálint
Egy alacsony létszamú Shared Service Center fejlődése, és versenyképessége hazánkban
: Illés Bence
: Illés Bence
Lean Six Sigma folyamatfejlesztési módszerek alkalmazása Shared Service Center környezetben
: Fenyő Dóra
: Fenyő Dóra
Marketingkommunikáció a desztináció menedzsmentben
: Semsei Sándor
Megjelent: (2012)
: Semsei Sándor
Megjelent: (2012)
A szolgáltató központok (Shared Service Center) kialakulása, a modell elterjedése Magyarországon és az aktuális helyzetének a bemutatása
: Remzső Gábor
: Remzső Gábor
A shared service centerek szerepe a vállalati hatékonyság növelésében
: György Hanna
: György Hanna
Innovatív információrendszerek (e-bevallás) bevezetése, fejlesztése és menedzsmentje egy multinacionális shared service center áfa csoportjánál
: Kovács Andrea
: Kovács Andrea
Shared Service Centerek megléte vidéken - egy fiktív SSC üzleti terve
: Kovács Klaudia Krisztina
: Kovács Klaudia Krisztina
A Shared Service Centerek folyamatelemzése
: Tóth Krisztina
: Tóth Krisztina
Karriertervezés a Shared Service Centerben
: Kiss Dániel Bálint
: Kiss Dániel Bálint
Shared Service Centerek Folyamatelemzés és értékelés a GE Healthcare Shared Service Centerének bemutatásán keresztül
: Buza Anna
: Buza Anna
Kötirési pontok Magyarország számára a globális Shared Service Centre (SSC) szektorban
: Szeder Attila Zsolt
: Szeder Attila Zsolt
Process optimization at Human Services Center of Újbuda
: Yankson Barbara
Megjelent: (2014)
: Yankson Barbara
Megjelent: (2014)
A költségelemzésnek mint a controlling kulcsfontosságú eszközének gyakorlati bemutatása egy üzletsegítő központ (Shared Service Center) példáján keresztül
: Hamza Lilla
: Hamza Lilla
Shared Service Centerek a folyamatok és a teljesítmény tükrében
: Pásztor Gábor
: Pásztor Gábor
SharePoint rendszer hatékonysága egy multinacionális vállalat részére
: Asbóth Ádám
: Asbóth Ádám
A shared service modell pénzügyi szempontú vizsgálata
: Kránicz Judit
Megjelent: (2016)
: Kránicz Judit
Megjelent: (2016)
The Analysis of a Cross-Divisional Service Center A revision of EKÁER responsibilities between Robert Bosch Transport Management Center and External Customers
: Nyiri László Dániel
: Nyiri László Dániel
A szolgáltató központok (Shared Service Centerek-SSC) jelene és jövője az automatizáció térhódítása következtében
: Pintér Katalin
: Pintér Katalin
Global Business Centers as a Result of the Globalization of the Business Services
: Sultanova Ms. Aytan
: Sultanova Ms. Aytan
Személyiség- és karaktertipológia alkalmazása az emberi erőforrás menedzsmentben
: Kósi Dorina
: Kósi Dorina
A 4PL szolgáltatók szerepe az ellátásilánc-menedzsmentben
: Pávlicz Fanni
: Pávlicz Fanni
Kína fejlődési modellje
: Mosina Ildikó
: Mosina Ildikó
Shared Service Centerek szerepe a magyar gazdaságban a GE példáján bemutatva
: Göblös Gábor
: Göblös Gábor
Shared Service Centerek szerepe a magyar gazdaságban a GE példáján bemutatva
: Göblös Gábor
: Göblös Gábor
Az emberi erőforrás biztosítása az emberi erőforrás menedzsmentben
: Kondorosy Zsombor
: Kondorosy Zsombor
Az SSC-k működésének, pénzügyi folyamatainak bemutatása és elemzése a Grundfos Shared Services Kft-n keresztül
: Tok Annamária
: Tok Annamária
A Grdundfos Financial Shared Services Kft vállalatirányítási rendszere
: Kemény Kitti
: Kemény Kitti
A Shared Service Centerek (közös szolgáltató központok) bemutatása
: Horváth Csaba
: Horváth Csaba
A Netflix vállalati stratégiája, szervezeti kultúrája, valamint üzleti modellje
: Villám Ágnes
: Villám Ágnes
A Takarékbank üzleti modellje
: Kaló Dóra
: Kaló Dóra
A Shared Service Centerek szerepe a multinacionális vállalatok életében
: Király Rebeka
: Király Rebeka
CSR stratégia lehetőségeinek kiaknázása a Vodafone Shared Services Budapestnél
: Váradi Adrienn
: Váradi Adrienn
Egy vállalkozás üzleti modellje
: Ózsvári Ildikó
: Ózsvári Ildikó
NPV - A bizonytalanság modellje a tőkeköltség árnyékában
: Réti Balázs Gábor
: Réti Balázs Gábor
Hasonló tételek
-
A Shared Service Center (SSC) bemutatása, KPMG-KGSH kialakulása
: Herbert Alexandra -
A Shared Service Center (SSC) bemutatása, összehasonlítása más modellekkel, illetve megjelenése a vállalati gyakorlatban
: Szokola Szabolcs -
Shared Services Center (SSC), avagy a multinacionális cégek magyarországi szolgáltató központjai
: Horváth Tamás -
Analysis of Shared Service Centers from Different Aspects
: Jágri Ádám -
Pályekezdők kilátásai Magyarországon- Shared Service Center, mint elhelyezkedési lehetőség
: Kárász Tünde