Digitális marketing B2B környezetben

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Árvai Martin Imre
Other Authors: Koritár Eszter
Format: Project work
Kulcsszavak:21. század
business marketing
digitális kor
e-marketing - elektronikus marketing
hirdetési tevékenység
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58361
Description
Abstract:A dolgozat a digitális marketing eszközeinek szerepét vizsgálja B2B környezetben. Bemutatja a keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, tartalommarketing és PPC hirdetések hatását a vállalatok értékesítési folyamataira. A kutatás középpontjában egy globális technológiai cég áll, amely példaként szolgál a professzionális, adatvezérelt marketing alkalmazására és fejlesztési lehetőségeire.A dolgozat rávilágít arra, hogy a digitális marketing tudatos, stratégiai alkalmazása nemcsak a márkaismertséget növeli, hanem hozzájárul a hosszú távú versenyképességhez és az üzleti célok eléréséhez is.