Az internet fejlődése és hatása a kis vállalkozásokra Magyarországon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csokuly Gábor
További közreműködők: Sánta László
Szabó Károly
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
digitalizáció
internet
internet hatása
kisvállalkozások
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58374
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat az internet fejlődését és annak magyar kisvállalkozásokra gyakorolt hatását vizsgálja. Részletesen bemutatja az online tér gazdasági szerepét, különösen az e-kereskedelem, digitalizáció és online marketing területén. A kutatás kvalitatív módszerekkel – interjúk és esettanulmány – készült, és feltárja, hogyan használják a kisvállalkozások az internetet a hatékonyságuk növelésére. Az eredmények szerint az internet jelentősen hozzájárul a versenyképességükhöz és piaci lehetőségeik bővítéséhez. Ugyanakkor a digitális fejlettség mértéke még egyenetlen, ami kihívásokat jelent. A dolgozat arra a következtetésre jut, hogy a tudatos internetes jelenlét ma már elengedhetetlen a fenntartható vállalkozói sikerhez.