A szépségipari influenszermarketing hatása az Y és Z generációra
Saved in:
| Main Author: | Gombár Ágnes |
|---|---|
| Other Authors: |
Balázsné Dr. Lendvai Marietta
Kis Bálint |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás influenszermarketing szépségipar Y generáció Z generáció |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58386 |
Similar Items
Az Instagram hatása az Y és a Z generációra
: Zanati Gabriella
: Zanati Gabriella
Az influencer marketing hatása az Y és Z generációra
: Losonczi Rita
: Losonczi Rita
Az influenszermarketing tevékenység megítélése az Y és Z generáció körében
: Gergicsné Veér Annamária
: Gergicsné Veér Annamária
A social media reklámjainak hatása az Y és Z generációra
: Freyer Virág
: Freyer Virág
A YouTuberek befolyása az Y és Z generációra
: Kónya Nikolett
: Kónya Nikolett
Influencer marketing hatása az Y és Z generációra, és a munka világára
: Molnár Vivien
: Molnár Vivien
Influenszer marketing hatása Z generációra
: Molnár Martin
: Molnár Martin
Az influencer marketing hatása az Y és Z generációra, és a munka világára
: Molnár Vivien
: Molnár Vivien
A távmunka hatása a Baby boomer, az X, Y és a Z generációra
: Kiss Nikolett
: Kiss Nikolett
A gasztronómia területét érintő influencer marketing hatása az Y és a Z generációra
: Kovács Martin Ferenc
: Kovács Martin Ferenc
Közösségi média hatása a Z generációra
: Tuboly Dóra
: Tuboly Dóra
Az influencer marketing hatása a Z generációra
: Antonyi Brigitta
: Antonyi Brigitta
A közösségi média hatása a Z generációra
: Farkas Nikolett
: Farkas Nikolett
Az influencer marketing és a közösségi média hatásai az Y és Z generációra
: Koródi-Szász Evelin
: Koródi-Szász Evelin
Az influenszermarketing hatása a vásárlók döntéshozatalára
: Óvári Zsófia Zsuzsanna
: Óvári Zsófia Zsuzsanna
A koronavírus hatása a szépségipari szolgáltatókra és a szépségipari kereskedelemre (Levy-Net Kft)
: Breznai Lili
: Breznai Lili
Influenszermarketing hatása az About You esetében
: Pogány Izabella
: Pogány Izabella
Az influenszerek befolyása a Z generációra
: Zajácz Eszter Dorka
: Zajácz Eszter Dorka
Az influencer marketing szerepe az egészségtudatos életvitel kialakításában, fókuszálva az Y és Z generációra
: Vizi Kinga
: Vizi Kinga
Lakáspiac alakulása napjainkban, kormány lakás politikájának hatása az Y generációra
: Kovács Dániel
: Kovács Dániel
Az influenszermarketing hatása az online vásárlási döntéshozatalra
: Márta Lilla
: Márta Lilla
A beauty influencerek kommunikációja és hatása a Z generációra
: Bojtosová Tímea
: Bojtosová Tímea
A reklámok hatása a Z generációra - A Z generáció, mint reklámcélcsoport
: Garamvölgyi Dániel
: Garamvölgyi Dániel
A közösségi média hatása a Z generációra és desztináció választására
: Siménfalvy Anna Boglárka
: Siménfalvy Anna Boglárka
A limitált cipők piaca és annak hatása a Z generációra
: Wu Zita
: Wu Zita
A kapunyitási pánik generációs távlatból, avagy hogyan hat az Y és Z generációra a negyedéleti krízis?
: Molnár Réka
: Molnár Réka
Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban
: Dimic Igor
: Dimic Igor
A közösségi média negatív hatása a Z generációra, annak önképére
: Selyem Daniella Klaudia
: Selyem Daniella Klaudia
Közösségi média mentorprogram szépségipari szakembereknek
: Várkoly Enikő
: Várkoly Enikő
Az influenszermarketing pszichológiai hatásai a szépségiparban
: Sipeki Zsófia Gabriella
: Sipeki Zsófia Gabriella
Közösségi média marketing a magyar gyakorlatban, hatásai az Y generációra
: Baksai Bianka
: Baksai Bianka
A Hofstede-modell magyarországi eredményeinek érvényességi vizsgálata, elsősorban Budapesten élő X, Y, és Z generációra vetítve
: Perák Krisztina
: Perák Krisztina
Az influenszermarketing és az About You kapcsolata
: Tóth Hanna Dorka
: Tóth Hanna Dorka
Szépségipari kisvállalkozások működésének és stratégiájának kérdései
: Mészáros Kinga
: Mészáros Kinga
Az INFLUENSZERMARKETING AZ ONLINE MARKETINGBEN - Összehasonlító elemzés
: Krasznai Péter
: Krasznai Péter
Közösségi média szerepe a munkaerő toborzásban, különös tekintettel az Y generációra
: Nagy Noémi
: Nagy Noémi
Marketingstratégiai javaslatok az Inglot szépségipari vállalat részére
: Pánits Flóra Kata
: Pánits Flóra Kata
A közösségek hatása az idős generációra
: Horváth Boglárka Lilla
: Horváth Boglárka Lilla
A biobor hazai piacának felmérése és elemzése, különös tekintettel az Y generációra
: Kamondy Zsófia Tímea
: Kamondy Zsófia Tímea
Az eWOM hatása az Y és Z generációra, a „We love Budapest” és az „Egy nap a városban” online felület vizsgálata alapján
: Somogyi Eszter
: Somogyi Eszter
Similar Items
-
Az Instagram hatása az Y és a Z generációra
: Zanati Gabriella -
Az influencer marketing hatása az Y és Z generációra
: Losonczi Rita -
Az influenszermarketing tevékenység megítélése az Y és Z generáció körében
: Gergicsné Veér Annamária -
A social media reklámjainak hatása az Y és Z generációra
: Freyer Virág -
A YouTuberek befolyása az Y és Z generációra
: Kónya Nikolett