Megváltozott fogyasztói szokások fitness blogok bemutatásán keresztül
Saved in:
Main Author: | Kutas Andrea Virág |
---|---|
Other Authors: | Totth Dr. Gedeon |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Fitness Egészség Trend Fogyasztói szokások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/5843 |
Similar Items
Blogok a PR hálójában
: Csirke Anna
: Csirke Anna
Blogok marketing alkalmazása Magyarországon
: Erőss Csaba
: Erőss Csaba
Fitnesz iparág változásai a Covid 19 hatására Mezei Eszter Fitness bemutatásán keresztül
: Dóri-Nagy Dorottya
: Dóri-Nagy Dorottya
A blogok szerepe a PR-ben
: Balyó Zsófia Mária
: Balyó Zsófia Mária
A megváltozott fogyasztói szokások a vendéglátásban a Covid hatására
: Beöthy Barbara
: Beöthy Barbara
A blogok szerepe és alkalmazási lehetőségei a vállalati kommunikációban
: Berényi Norbert
: Berényi Norbert
A Sunshine Fitness marketingkommunikációjának elemzése
: Markotányos Anna Judit
: Markotányos Anna Judit
E-Fit social média marketing
: Tóth Edina
: Tóth Edina
Virtuális közösségek a Bulissimo Club bemutatásán keresztül
: Zeke Andrea
: Zeke Andrea
Világutazás a bloggerek lencséjén keresztül - a magyar utazási blogok népszerűsége és hatása az utazási döntésekre
: Rechel Bettina
: Rechel Bettina
“Thrifted fit check” Generation Z's knowledge-attitude-practice gap in second-hand clothing consumption - a preliminary study
: Nguyet Phung Linh
Published: (2024)
: Nguyet Phung Linh
Published: (2024)
"Thrifted fit-check" Generation Z's knowledge-attitude-practice gap in second-hand clothing consumption - A preliminary study
: Phung Nguyet Linh
: Phung Nguyet Linh
“Thrifted fit check” Generation Z's knowledge-attitude-practice gap in second-hand clothing consumption - a preliminary study
: Phung Nguyet Linh
: Phung Nguyet Linh
Fitness terem beléptető és tagnyilvántartó rendszer bemutatása
: Ábrahám Péter
: Ábrahám Péter
Customer satisfaction survey in the Oriental Spa and Fitness Centre
: Hajnal Csilla
: Hajnal Csilla
Életmentő értékláncok egy kisvállalkozás bemutatásán keresztül.
: Kolossváry Márk
: Kolossváry Márk
A szolgáltatásnyújtás minőségfejlesztési lehetőségei egy edzőterem példáján keresztül (Lord Body Fitness)
: Farouq Suhil
: Farouq Suhil
Social Media's role in the marketing strategy of fitness supplement companies
: Tarcsai Martin
: Tarcsai Martin
Költségszámítás, önköltségszámítás a Gépsystem Kft. bemutatásán keresztül
: Rózsás Júlia
: Rózsás Júlia
Márkázottság szerepe a Gyermelyi Tésztagyár bemutatásán keresztül
: Schmidt Berta
: Schmidt Berta
A fitness szektor tárháza, vagyis a sportszolgáltatások piacképességének elemzése
: Pallagi Renáta
: Pallagi Renáta
A Dynamics CRM bevezetése a FITS Magyarország Kft. részére
: Rácz Annamária
: Rácz Annamária
A Wellness és Fitness előnyei a Danubius Hotel Heliaban
: Drótos Lilla Anna
: Drótos Lilla Anna
A wellness-fogyasztói szokások bemutatása napjainkban, A vendégkör szokásainak elemzése a wellness szolgáltatások bemutatásán keresztük az Abacus Business&Wellness Hotelben
: Bodócs Eszter
: Bodócs Eszter
Az agrárfejlesztési támogatások jelentősége egyes pályázatok bemutatásán keresztül
: Balogh Brigitta
: Balogh Brigitta
Adományozás a gasztronómiában a Mosoly Alapítvány bemutatásán keresztül
: Pap Adrienn
: Pap Adrienn
Cukormentes sütemények kínálatának és fogyasztási szokásainak bemutatása a budapesti FitCandy cukrászda választékán keresztül
: Bányai Evelin
: Bányai Evelin
A Covid hatására megváltozott fogyasztói magatartás jelentette kihívások a vállalatoknak
: Gombos Vilmos Patrik
: Gombos Vilmos Patrik
Fogyasztói szokások bemutatása a gasztronómiai turizmus trendjein keresztül
: Csákvári Anna Emese
: Csákvári Anna Emese
A bajai városmarketing fejlesztési lehetőségei a COVID-19 következtében megváltozott utazási szokások vizsgálatával
: Perlaky Ágnes
: Perlaky Ágnes
Az online turizmus marketingkommunikációs eszközei és azok változásai a megváltozott utazási szokások tükrében.
: Juhász Réka Kata
: Juhász Réka Kata
Céges rendezvények szervezésének általános folyamatai egy rendezvény bemutatásán keresztül
: Wachtl Fanni
: Wachtl Fanni
A Magyar Telekom válságkommunikációja az Origó-ügy bemutatásán keresztül
: Kutfej Imola Edit
: Kutfej Imola Edit
A kulturális rendezvényszervezés sajátosságai a Müpa Budapest bemutatásán keresztül
: Cser Bernadett Mercédesz
: Cser Bernadett Mercédesz
A pénzügyi kommunikáció evolúciója a SWIFT-rendszer bemutatásán keresztül
: Tóth Tamás
: Tóth Tamás
Egy termékvédjegy létrehozása és bevezetése, konkrét példa bemutatásán keresztül
: Totth Ádám
: Totth Ádám
Szervezeti PR munka eredménye az egyesületi folyóirat bemutatásán keresztül
: Balogh Ildikó
: Balogh Ildikó
A szervezettség jelentősége - Egy vállalati projekt részletes bemutatásán keresztül
: Szabó Patrik
: Szabó Patrik
Az egészséges termékek marketing reklámozása egy vállalat bemutatásán keresztül
: Gyarmathy Péter
: Gyarmathy Péter
Fogyasztói szokások a szállodaiparban.
: Hulényi Gergő
: Hulényi Gergő
Similar Items
-
Blogok a PR hálójában
: Csirke Anna -
Blogok marketing alkalmazása Magyarországon
: Erőss Csaba -
Fitnesz iparág változásai a Covid 19 hatására Mezei Eszter Fitness bemutatásán keresztül
: Dóri-Nagy Dorottya -
A blogok szerepe a PR-ben
: Balyó Zsófia Mária -
A megváltozott fogyasztói szokások a vendéglátásban a Covid hatására
: Beöthy Barbara