Az e-business szerepe a modern vállalkozásokban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hujber Dániel
További közreműködők: Pop Tímea Zita
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:e-kereskedelem
modern vállalkozások
online értékesítés
üzleti innováció
vállalati informatika
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58439
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat az e-business szerepét vizsgálja a modern vállalkozások működésében, különös tekintettel a magyar piacra és a marketplace üzleti modellekre. A szakmai gyakorlat tapasztalatain keresztül bemutatja egy vezető online piactér működését, technológiai hátterét és az alkalmazott innovációkat. A kutatás során strukturált interjú készült egy marketplace vezetőjével, amely rávilágított a digitális üzleti modellek kihívásaira és fejlődési lehetőségeire. Az elemzés megerősítette, hogy a technológiai fejlesztések, az automatizáció és az adatvezérelt döntéshozatal kulcsszerepet játszanak az e-business sikerességében, miközben a vásárlói szokások gyors változása folyamatos alkalmazkodást igényel. A dolgozat következtetései javaslatokat fogalmaznak meg az e-business vállalatok számára, különösen az innovációs stratégiák és a digitális marketing területén.