A szervezeti kultúra formái, a belső ügyfél koncepció és az emberi erőforrás menedzsment kapcsolata a hatvani Robert Bosch Elektronika Kft. gyárában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Budai Vivien
További közreműködők: Kiss Lehel
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:adatbiztonság
belső egyensúly
biztonság
egyensúlyteremtés
multinacionális vállalatok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58447

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg58447
005 20250923130810.0
008 250923suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Budai Vivien 
245 1 2 |a A szervezeti kultúra formái, a belső ügyfél koncepció és az emberi erőforrás menedzsment kapcsolata a hatvani Robert Bosch Elektronika Kft. gyárában  |c Budai Vivien  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a Záródolgozatom témája a belső ügyfelek és az emberi erőforrás menedzsment kapcsolata, és a kialakult szervezeti kultúra hatása a Robert Bosch Elektronika Kft. hatvani gyárában. Az itt eltöltött gyakornoki időm alatt átfogó képet kaptam a gyárban alkalmazott szervezeti kultúráról, valamint a dolgozókkal való mindennapi kapcsolattartás során alapos rálátást nyertem az itt folyó munkavégzésére és annak az eredményekre gyakorolt hatására. A vállalat kiváló példa egy több mint 100 éves múltra visszatekintő, a mai napig is sikeresen működő, mégis a jövőbe tekintő, multikulturális nagyvállalati munkáltatói kultúra kialakulására. Szakdolgozatomat az elméleti háttér, a szervezeti kultúra kialakulásának, alaptéziseinek bemutatásával kezdem, kiemelve szintjeit és meghatározó tényezőit. Majd ismertetem a belső ügyfélkoncepció céljait, folyamat optimalizálásra gyakorolt hatását és az általánosságban vett emberi erőforrás menedzsment fontosságát az emberi szükségletekre is kitérve, részletezve azt. Dolgozatom második részében bemutatom gyakorlati képzésem helyszínét, a hatvani Robert Bosch Elektronika Kft.-t, az ott kialakult szervezeti kultúrát, a vállaltnál kialakult belső ügyfélkoncepció és emberi erőforrás menedzsment gyakorlatát. Kutatásom célja, hogy vizsgáljam a belső ügyfelek és a munkaerő menedzsment kapcsolatát a hatvani Bosch gyárában, bizonyítsam annak alapvető fontosságát és az eredményességre gyakorolt hatását. Kitérek a stratégia és a vállalati kultúra összefüggéseire, átfogó képet vázolok fel a szervezeti kultúra jelenlegi állapotáról, összetevőiről. Felsorolom a vállalatnál kialakult osztályokat, részlegeket és fontosabb feladataikat melyeket azért tesznek, hogy a gyártási folyamatok zavartalanul és hatékonyan valósuljanak meg. Dolgozatomban végezetül összegzem és következtetéseimet részletezem a nagyvállaltnál megismert szervezeti kultúra jövőbe mutató hatásairól, lehetőségeiről és megjelölök fejlesztendő területeket, irányokat. 
695 |a adatbiztonság 
695 |a belső egyensúly 
695 |a biztonság 
695 |a egyensúlyteremtés 
695 |a multinacionális vállalatok 
700 1 |a Kiss Lehel  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58447/1/Budai%20Vivien-IU5C18-Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58447/2/Budai%20Vivien-IU5C18-Titkos%C3%ADt%C3%A1s.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58447/3/Budai%20Vivien-IU5C18-Z%C3%A1r%C3%B3dolgozati%20%C3%B6sszefoglal%C3%B3.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58447/4/Budai%20Vivien_kulso%20biral%C3%B3_Kiss%20Lehel%20Attila.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58447/5/Budai_Vivien_FOSZK_zarodolgozat_belso%CC%8B%20bi%CC%81ra%CC%81lat.pdf  |z Dokumentum-elérés