Vevő-szállító kapcsolatok a Mobilize Financial Services-nél – A Renault és Dacia márkafinanszírozásának hatása az értékesítésre Magyarországon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Cserődi Ádám
További közreműködők: Skiba Roland
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:ellátási lánc - ellátó hálózat
folyamatmenedzsment
márkaépítés
tevékenységmenedzsment
vevőkapcsolat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58474
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat célja a vevő-szállító kapcsolatok bemutatása a Mobilize Financial Services működésén keresztül, különös tekintettel arra, hogy a márkafinanszírozás milyen hatást gyakorol a Renault és Dacia járművek magyarországi értékesítésére. A kutatás kvalitatív módszerrel, esettanulmány és szakmai tapasztalat alapján vizsgálja a kapcsolatmenedzsment gyakorlatát, a finanszírozási konstrukciók szerepét és a kereskedői hálózat motivációs rendszerét. A dolgozat rámutat arra, hogy a márkafinanszírozás nem csupán pénzügyi megoldás, hanem stratégiai eszköz, amely közvetlenül támogatja az ügyfélelégedettséget, a lojalitást és az eladások növekedését. A kutatás eredményei gyakorlati javaslatokat is megfogalmaznak a kapcsolatok fejlesztésére és a piaci versenyképesség erősítésére.