Vevő-szállító kapcsolatok a Mobilize Financial Services-nél – A Renault és Dacia márkafinanszírozásának hatása az értékesítésre Magyarországon
Elmentve itt :
| Szerző: | Cserődi Ádám |
|---|---|
| További közreműködők: | Skiba Roland |
| Dokumentumtípus: | Projektmunka |
| Kulcsszavak: | ellátási lánc - ellátó hálózat folyamatmenedzsment márkaépítés tevékenységmenedzsment vevőkapcsolat |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58474 |
Hasonló tételek
Beszerezés folyamatai és a vevő-szállító kapcsolatok
: Aladics Blanka
: Aladics Blanka
Marketingtevékenység és szállító-vevő kapcsolatok az építőanyag-iparban egy építőanyag-kereskedő nézőpontjából
: Gulyás Vera
: Gulyás Vera
Szállító – Vevő partnerkapcsolatok kritikai elemzése az ellátási láncban
: Juhász Fanni Nikolett
: Juhász Fanni Nikolett
Szállító-vevő partnerkapcsolatok kritikai elemzése az ellátási láncban, különös tekintettel a nagy kereskedelmi üzletláncok és beszállítóik kapcsolatrendszerében
: Szénásy Péter
: Szénásy Péter
Renault Hungária Kft. Aftersales marketingtevékenységének elemzése
: Arsziri Mihály
: Arsziri Mihály
A Renault CLIO V bevezetése a magyarországi piacra
: Hudra Bálint
: Hudra Bálint
A Renault Hungária Kft. 2022-es üzleti terve
: Varga Bettina
: Varga Bettina
Szállító management folyamat bemutatása és optimalizálása egy pénzintézetnél
: Varju Márton
: Varju Márton
Green Investing and Financial Services ESG Investing for a Sustainable World
: Ishaque Laiba
: Ishaque Laiba
A vevő és szállítói kapcsolatok stratégiai kezelése egy autóipari beszállítói cég szempontjából
: Nagy Szabina
: Nagy Szabina
Fintech in Financial servcies industry - How financial services industry evolves with Fintech
: Szabó István
: Szabó István
Gamification of financial services - How it affects behaviours
: Aslan Kamal
: Aslan Kamal
Koronavírus hatása a digitális értékesítésre
: Kiss Elizabet Virág
: Kiss Elizabet Virág
A próbavásárlás értékesítésre gyakorolt hatása
: Dávid Anett Dominika
: Dávid Anett Dominika
The effect of blockchain technology on the future of modern financial services
: Szuromi Bence
: Szuromi Bence
A Renault magyarországi újrapozícionálásának bemutatása a márka marketing mixén keresztül
: Leimeter Ditta
: Leimeter Ditta
Új Renault Twingo marketingstratégiája a hazai autópiacon, fogyasztói preferenciák vizsgálata
: Szettele Zsuzsanna
: Szettele Zsuzsanna
A Renault Hungária Kft tevékenységében rejlő kockázatok felmérése és kezelése
: Diószegi Edina
: Diószegi Edina
A koronavírus hatása a szállodai értékesítésre
: Borka Zsófia Zsuzsanna
: Borka Zsófia Zsuzsanna
A digitális reklámok hatása az értékesítésre
: Kiss Bíborka Laura
: Kiss Bíborka Laura
A digitális marketing hatása a kerékpár értékesítésre és vásárlásra
: Osterling Ádám
: Osterling Ádám
A Grdundfos Financial Shared Services Kft vállalatirányítási rendszere
: Kemény Kitti
: Kemény Kitti
Nemzetközi lízingcég Európában, avagy a Volvo Financial Services
: Estéli Enikő
: Estéli Enikő
Az online kommentek hatása a szállodai értékesítésre
: Moldván Beatrix Ágnes
: Moldván Beatrix Ágnes
A vevő megrendelésének teljesítéséhez kötődő folyamat
: Rajcsányi Bojta Árpád
: Rajcsányi Bojta Árpád
Online marketing trendek, kuponok hatása a szállodai értékesítésre
: Hopka Emese
: Hopka Emese
A koronavírus hatása a hazai új autó értékesítésre
: Kakucsi Martin
: Kakucsi Martin
Labdarúgó szponzorációk hatása a márkaimázsra és az értékesítésre
: Borbély Dávid
: Borbély Dávid
A közösségi média hatása az online ékszer értékesítésre
: Gábor Lili
: Gábor Lili
Versengés a vevő fejében lévő első helyért
: Tupi Bernadett, et al.
: Tupi Bernadett, et al.
Biztosítói mobil applikációk Magyarországon
: Veszprémi Andrea Katalin
: Veszprémi Andrea Katalin
A SoftPOS fizetési technológia bemutatása és bevezetése egy hazai kiscsomagot szállító multinacionális vállalat folyamataiban
: Kovács Péter
: Kovács Péter
Mobil eszközök bevonása IT szolgáltatásokba
: Sólyom Ádám
: Sólyom Ádám
ÓDON-FON KFT. ÉRTÉKESÍTÉSI ÉS VEVŐ KAPCSOLATTARTÁSI TECHNIKÁJA
: Nagy Dorina
: Nagy Dorina
Budapesti felsőoktatásban részt vevő hallgatók múzeumlátogatási szokásainak vizsgálata
: Rátz Dorottya
: Rátz Dorottya
A social média online értékesítésre gyakorolt hatása az utazásszervezői szektorban
: Kovács Lilla
: Kovács Lilla
Hasonló tételek
-
Beszerezés folyamatai és a vevő-szállító kapcsolatok
: Aladics Blanka -
Marketingtevékenység és szállító-vevő kapcsolatok az építőanyag-iparban egy építőanyag-kereskedő nézőpontjából
: Gulyás Vera -
Szállító – Vevő partnerkapcsolatok kritikai elemzése az ellátási láncban
: Juhász Fanni Nikolett -
Szállító-vevő partnerkapcsolatok kritikai elemzése az ellátási láncban, különös tekintettel a nagy kereskedelmi üzletláncok és beszállítóik kapcsolatrendszerében
: Szénásy Péter -
Renault Hungária Kft. Aftersales marketingtevékenységének elemzése
: Arsziri Mihály