Marketing módszerek az éjszakában,avagy hogyan épül fel egy underground zenei rendezvény a fővárosban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Handa Imre Dominik
További közreműködők: Szabó Adrienn
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:Éjszakai élet
kultúra
marketing
primer vizsgálatok
rendezvényszervezés
SWOT-elemzés
szórakoztatóipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58478

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg58478
005 20250923130843.0
008 250923suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Handa Imre Dominik 
245 1 0 |a Marketing módszerek az éjszakában,avagy hogyan épül fel egy underground zenei rendezvény a fővárosban  |c Handa Imre Dominik  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a Marketing módszerek az éjszakában, avagy hogyan épül fel egy underground zenei rendezvény a fővárosban c. Záró dolgozatom első részében 9 oldalon keresztül számolok be a Schlafi Bt tevékenységi köréről, működésének körülményeiről, illetve a szakmai gyakorlati időszakom során elvégzett feladataimról, melyek közé tartozott a rendezvények előkészítési munkálataiban való aktív részvétel, a tartalomgyártás, és a különböző marketingstratégiák kidolgozása és megvalósítása. Egy kis apróság, amire nagyon büszkén emlékszem vissza, hogy a közreműködésemmel TikTokra és Instagramra is készítettünk a mai trendeknek megfelelő videós anyagokat, amelynek a segítségével a követők száma 1000%al, 150 követőről több mint 1500 követőre emelkedett, ez pedig egy nagyon jó arány.Az underground világa egy nagyon különleges zártabb világ dolgozatom olvasói betekintést nyerhetnek az alkalmazott marketing eszközökbe, és képet kaphatnak arról, hogy mitől lesz underground egy esemény. Ez egy réteg műfaj nem mindenki szereti, nem lehet hatalmasat szakítani egy eseménnyel, de pont ettől gyönyörű. Aki lemegy egy ilyen eseményre garantáltan katartikus élményben lesz része. Záró dolgozatom elemeként primer kutatást is készítettem, melyben megvizsgáltam, hogy ezen események látogatói milyen marketing eszközöket preferálnakKörbejárom az underground rendezvények kultúrájának történeti és társadalmi jelentőségét, hogy pontosan miben is különbözik az underground világ a mainstreamtől. Bemutatom a rendezvényszervezés három szakaszát, és annak jelentőségét. Beszélek a rendezvénymarketing eszköztáráról és a sajátosságokról. Körüljárom, hogy a digitális marketing milyen szerepet kap az underground rendezvények esetében. Az élményfogyasztás és a közösségépítés elméleti keretei fejezeten belül bemutatom az élményfogyasztást a posztmodern társadalomban, a közösségépítés kapcsolatát az élményfogyasztás fogalmával. A záró dolgozatom harmadik fejezetében beszélek arról, hogy a koronavírus járvány milyen módon segítette a Kindergarten események sikerességét. Kielemzem, hogy a cég milyen marketing módszerekkel dolgozik, illetve milyen területei vannak a marketingnek a cégnél. Az alkalmazott marketing módszereket 8 pontban részletezem, hogy miként használja a cég a közösségi médiát a marketingstratégiájában, miért fontos a vizuális arculati elemek egységessége, hogyan célozzák meg a zárt közösségeket. A cég költséghatékony és kreatív megoldásokat használ legfőképpen, mivel az underground eseményeknél nem az a lényeg, hogy több ezer ember legyen ott, hanem az, hogy minőségi és valóban érdeklődő közönség vegyen részt az eseményeken. Elemzem a cég marketingstratégiáját több szempont alapján, illetve egy SWOT elemzést is készítettem, amelyben beszélek a vállalat erősségeiről, gyengeségeiről, a lehetőségekről és a veszélyekről. 4 pontban felvázolom, hogy a stratégiának milyen főbb irányai vannak. A dolgozatban kielemzem továbbá, hogy a cég milyen marketingpolitikai eszközökkel dolgozik, és azokat milyen módon alkalmazza. 
695 |a Éjszakai élet 
695 |a kultúra 
695 |a marketing 
695 |a primer vizsgálatok 
695 |a rendezvényszervezés 
695 |a SWOT-elemzés 
695 |a szórakoztatóipar 
700 1 |a Szabó Adrienn  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58478/1/Handa%20Imre%20Dominik%20Marketing%20m%C3%B3dszerek%20az%20%C3%A9jszak%C3%A1ban%2C%20avagy%20hogyan%20%C3%A9p%C3%BCl%20fel%20egy%20underground%20zenei%20rendezv%C3%A9ny%20a%20f%C5%91v%C3%A1rosban.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58478/2/Titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9rv%C3%A9ny.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58478/3/Z%C3%A1r%C3%B3%20dolgozat%20%C3%B6sszefoglal%C3%A1s.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58478/4/Handa%20Imre%20Dominik%20-%20foszk_zarodolgozat-belso-biralat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58478/5/Z%C3%A1r%C3%B3%20dolgozat%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés